• nu är jag fruL

gravid? när märker man av det?

Ja ungefär hur länge efter det man blivit gravid dvs ägget befruktats kan man börja känna av det?
    Jag känner mig illamående och har haft ägglossning för ett par dagar sedan max. Kan jag redan känna av en eventuell graviditet eller är det bara inbillning?

• Svar på tråden gravid? när märker man av det?
  • _koko_

Mindre - såna som jag alltså! :D
    bjöd på bullar och (hemmaplockade) äpplen senast igår faktiskt. :)

nenne78 - ah, men faktiskt, det skulle jag uppskatta jättemycket... Gräset är grönare, du vet. ;)

• nenne78

ständigt dessa gräsplaner man vill beträda! Tur att min manär en så välvattnad saftig gräsyta så man inte vill byta

• mugglesfan

hoppsan! en bit kvar mao
    nu måste jag sticka - ska vaccinera mig inför bröllopsresan!
    ev hörs vi i helgen.
    have it...

• _koko_

nenne78 - saftig?! Hahaha, ja, det är väl bättre än mossiga förstås... :D

Hejdå muggles, hörs snart! :)

• Snart så....

hoho vi har fika kl 9 och kl 15 men vanligtvis bjuder inte företaget på något. MEN då någon fyller år eller så så är det fikabröd/tårta. Blir alldeles för ofta då vi är 60 pers som sitter här.

sen har vi ett kakskåp och en frys full med kokosbollar/dammsugare/mazariner till KUNDERNA!! Eller hur att vi inte norpar moohahahahah
    Har ju redan sulat en i nennes öga :D

• Snart så....

2 timmar kvar och så äckligt mkt att göra *suck*
    Men vad skådar mitt öga klockar är ju 15...FIIIIIIKA :D

• nenne78

snart så...
    ja, och jag har fortfarnade kokos i tårkanalen. Men det smakade gott!

• Liten med Mindre

Hurra! Tror minsann att jag hittade lite snigelspår igen. Inte är slaget förlorat än alltså! :):9

• _koko_

Hahaha, snigelspår...
    Shit, nu måste ju jag också dra!! Höll på att glömma tiden...

TREVLIG HELG I SÄNGEN TJEJER!!!

Eller var ni nu väljer att nuppa... :D

• Bröllopstokiig

Hej...
    Nu har jag med fiiikat, ätit tårta, fy fan prisncess tårta med denna oändliga grädden som det känns som om hela tårtan endast innehåller, men trots det moffade jag i mig. Urk mår nästan illa.

Var tvungen att kolla slemmigheten i muffen, och visst är snigeln där fortfarande, fast avsöndringen verkar avtagit.

Ja nu är det helg och fan vad jag måste få till det. Min man har inte ens hört av sig till mig idag, trots att jag "tjoat" på honom... så han är nog inte så sugen på att komma till tant muff och hälsa på. Men jag ska tjata mig till ett skjut i allafall! Skam den som ger sig.

Trevlig helg alla mina små ÄL tjejer! Köööör så det ryyyyyker på rätta stället!

Svar på tråden gravid? när märker man av det?