• nu är jag fruL

gravid? när märker man av det?

Ja ungefär hur länge efter det man blivit gravid dvs ägget befruktats kan man börja känna av det?
    Jag känner mig illamående och har haft ägglossning för ett par dagar sedan max. Kan jag redan känna av en eventuell graviditet eller är det bara inbillning?

• Svar på tråden gravid? när märker man av det?
  • Liten med Mindre

Gympa i eftermiddag koko? Eller det kanske är synd på de fina fötterna förstås. Någon annan i Stockholms innerstad?

Blev övergiven av träningskompisen - hade för ovanlighetens skull fått maken att vilja träna med mig. Och så "glömmer" han gympakläderna. Så nu får jag hitta på nåt själv. :( Core brukar vara jobbigt - och så är det bra träning för andra aktiviteter. :)

• Snart så....

Koko: Det kan jag förstå. Bättre att spara pengarna till tex vin :D

• Bröllopstokiig

God förmiddag!

URK vad jag är bakis, gick ut och drack vin på Riche och Bistro Jarl i går och eftersom jag inte har druckit ngt på typ 11 dagar, så blev jag ju sket dragen.
    Sen är jag inte på speaking terms med gubben heller, jag försökte få till det igår innan jag gick ut, men han var ju inte så sugen då så det kom inga simmare och inte fick han till det i morse heller, fan! MEN JAG FICK BÖJJ i morse och det stör mig att vi inte fick till det, känner panik nu... måste ha sex i kväll. Har ju inte haft det sedan i onsdags ju, skit pommes frittes.....
    Snigelslemmet är borta, så nu tror jag jag har älat redan.... tänk att man kan ha sån panik ag ÄL.

Phuu fan att jag har sådan skallebange idag, känner mig helt slut.
    Tur det är fredag och hoppas dagen går snabbt och att jag blir vän med gubben igen.

Vet ni vad... tur att tråden stängs ner... jag har ju givetvis surfat in på makens dator och i och med detta har han gått in direkt i vår tråd och läst allt, och listat ut mitt nick (inte så svårt) och i morse när han var vansinnig refererade han till saker jag skrivit här - skit!
    Han menar på att jag bara har honom för att få hans simmare, att man är obstinat vad gäller detta... han har nog rätt...

Ja ja...

• Liten med Mindre

Cicci

Det är inte lätt när det knyter sig. Händer oss ibland också. Jobbigt när det är runt ÄL och jag är "äggsjuk". Lika jobbigt för mannen - som säkert känner sig som en avelshingst i sammanhanget, och måste prestera.

"Vanliga" mysstunder fokuserar ju mer på bådas upplevelse än på att det absolut måste bli något på rätt ställe.

Önskar att jag kunde sluta fokusera de dagar när det är som viktigast.

• Fru någongång.

Jag måste bara få säga en sak efter att ha läst lite på eran sida. Jag tror att ni skall lugna ned er lite och inte räkna dagar och stressa upp er. Försök att koppla av, då kommer det kanske av sig själv till slut. har många arb.kamrater som har stressat upp sig och då spänner sig ju kroppen och blir inte mottaglig.

Men jag förstår er längtan efter bebis, då jag själv inte har någon ännu och vi inte tänkt på det ännu..

Men Lycka till tjejer

• Snart så....

Gahhh nu har jag fått stänga ner sidan 3 ggr...Dumma chef som kommer springandes!!

CicciL: Inte lätt med sur make + ÄL samtidigt. Kanske läge att bara ha en mysig hemmakväll med god mat+vin och släppa 6-biten? då kanske han inte känner sig som en avelshingst och slappnar av lite?

Till att männen läser denna tråd: Jag berättar faktiskt vad vi pratar om i stora drag och min m2b tycker det är bra att ni finns så slipper han höra allt :D

• mugglesfan

HELLO i fabriken - I'm back från landet (höll kurs igår - dvs ingen internet-uppkoppling på hela dagen)!
    Jag anmäler mig till ÄLandet. Borde ha ÄL på måndag då jag är i Tyskland (jippiiieeee - NOT). Men det blir schemalagt 6 (utan mannens vetskap hehe) på söndag och if I can help it på tisdag kväll när jag är tillbaka.

Gotland-07: hela tråden handlar om att vi inte KAN slappna av... Börja du också producera så ska du se hur lätt de e...

• mugglesfan

Min man vet om att jag är inne i denna tråden men han läser den inte (vad jag vet), han är inte så intresserad tror jag. Vi delar hemdator och klickar man på rullisten i webläsaren kommer ju alla föregående länkar fram så visst ser han att jag är inne här.
    JAg är mer orolig för min polare som vet om mitt nick... Får tänka lite på vad jag skriver om när det gäller 6 hehe

• Snart så....

Just ja Mugglesfan *slår mig för pannan* visste att jag glömt dig...

Nu har jag skrivit ner på papper vilka vi är. Vem mer har jag glömt?

• nenne78

åååhuuhuhuhuhuh jag orkar inte jobbaaaaaaaaaaa! Vilket ja iofs inte gör heller. Eftersom jag är här. Men det är svårt att låta bli....

Svar på tråden gravid? när märker man av det?