God förmiddag!
URK vad jag är bakis, gick ut och drack vin på Riche och Bistro Jarl i går och eftersom jag inte har druckit ngt på typ 11 dagar, så blev jag ju sket dragen.
Sen är jag inte på speaking terms med gubben heller, jag försökte få till det igår innan jag gick ut, men han var ju inte så sugen då så det kom inga simmare
och inte fick han till det i morse heller, fan! MEN JAG FICK BÖJJ i morse och det stör mig att vi inte fick till det, känner panik nu... måste ha sex i kväll. Har ju inte haft det sedan i onsdags ju, skit pommes frittes.....
Snigelslemmet är borta, så nu tror jag jag har älat redan.... tänk att man kan ha sån panik ag ÄL.
Phuu fan att jag har sådan skallebange idag, känner mig helt slut.
Tur det är fredag och hoppas dagen går snabbt och att jag blir vän med gubben igen.
Vet ni vad... tur att tråden stängs ner... jag har ju givetvis surfat in på makens dator och i och med detta har han gått in direkt i vår tråd och läst allt, och listat ut mitt nick (inte så svårt) och i morse när han var vansinnig refererade han till saker jag skrivit här - skit!
Han menar på att jag bara har honom för att få hans simmare, att man är obstinat vad gäller detta...
han har nog rätt...
Ja ja...