• nu är jag fruL

gravid? när märker man av det?

Ja ungefär hur länge efter det man blivit gravid dvs ägget befruktats kan man börja känna av det?
    Jag känner mig illamående och har haft ägglossning för ett par dagar sedan max. Kan jag redan känna av en eventuell graviditet eller är det bara inbillning?

• Svar på tråden gravid? när märker man av det?
  • nenne78

och om vi återgår till ämnet så har jag juffsat i ett av lifthusen där.
    Så. Nu är vi tebax på banan igen. Förlåt att det blev så OT!

• Snart så....

vilket då? då kommer jag tänka på dig nästa gång vi åker till Sälen moohahahaha

• nenne78

eeeeh... i huset vid gustav express

• nenne78

*fnissar*

*harkel* OKeyyyyy en vecka kvar till BIM typ. Eller nåt. Ikväll ska vi äta goda ciabatta med oliver, med italiensk salami och lufttorkad skinka, gnida in varandra i olivolja och älska som italienarna gör. MOOAAHAHAHAH!!! Undrar om vi ska skippa vinet...?

Imorgon ska vi på visning av ett hus! HAHAHA! Jag plockar poäng som värsta super mario! *pling*

• Snart så....

*harkel* hur älskar italienarna? :D

*Nej nej dumsnut* VIN är ju så gott, ska nog oxå unna mig ett glas ikväll...

Inte många poäng för mig inte...men sluta vad det plingar hos dig!! får ju ångest här i Estocolmo

• nenne78

Snart så...
    Jag vet! Jag har blivit värsta ketchupflaskan! Först ingenting. Sen ingenting. Och sen PLOFFFF!!! Så det borde bli likadant för dig, när som helst ramlar det bara på en.
    Jag tror jag ska ta och börja pensionsspara. Jag har tänkt det ett par år men aldrig kommit till skott. Vad finns det mer kvar på vuxenlistan (förutom barn, då)? Ställa mig i kö på något äldreboende?

• nu är jag fruL

Hejsan alla barnasugna tanter och resten som bara är sugna

idag är det FREDAG!!!!!!!!!!!
    tjoho och jag får åka hem till maken och stcokholm.
    fast det är klart... jag ska gå hoppkurs i kväll så maken får jag se först vif 22,30 ha ha ha
    det gäller ju att prioritera vem man vill rida på först
    storleken har betydlese!!!!
    och vem har större än en häst !!!!

hoppsan, ja det spårade ut ganska så fort! men vad sjuttonb det är ju fredag. Och vad handlar tråden om om inte längtan till barn. och då kommer sexet... och där kommer storlekten kanske in...
    men hur faaan fick jag in hästen

alltså nenne din snusk, inte IN så som du tänker

hoppsan förlåt

Inga grav tecken what so ever...
    vet inte om jag ska vara skitledsen eller om jag känner mig för uppgiven för det Jag visste ju att det inte tagit den här månaden heller... men VARFÖR INTE????

hmmm inte bli på dåligt humör nu...

det spöregnar här...
    Själv var jag ute och red långritt i regnet och mörkret igår. helt totalt livsfarligt att spränga fram i kilometer efter kilometer i tokgalopp när man inte ser något. Men KUL!

och i kväll blir det som sagt hoppning...
    hmmm maken ... vem var det.... hmm är han en häst...

• nenne78

höhöhöhöhöhöhöhö!

• nu är jag fruL

hej nenne:
    har du fått bort olivoljan från kroppen eller är du så där lagom kladdig

Svar på tråden gravid? när märker man av det?