• nu är jag fruL

gravid? när märker man av det?

Ja ungefär hur länge efter det man blivit gravid dvs ägget befruktats kan man börja känna av det?
    Jag känner mig illamående och har haft ägglossning för ett par dagar sedan max. Kan jag redan känna av en eventuell graviditet eller är det bara inbillning?

• Svar på tråden gravid? när märker man av det?
  • Snart så....

Jag tänker iallafall dricka vin i helgen :D

• Snart så....

Nenne: HELT RÄTT!! det är det som jag intalar mig med. Dricka på julfesten på jobbet, nubben på julafton osv.
    Behöver köpa massa nya kläder men drar mig för det ifall man skulle få ett pluss och då bara växer ur dem.....
    Om vi inte blir gravida innan jul så ska vi boka en rejäl skidsemester :D

• Snart så....

Tror inte jag skulle våga åka bräda gravid, då blir man väl förpassad till längd *urk*

• Snart så....

Men är det bara JAG som pratar här?? Menar ni att ni är så duktigt att ni jobbar?? hahahah

• nenne78

hahah! längd är ju kul, bara det är utförs

• nenne78

nä jag jobbar också. jaja.... men nu måste jag verkligen gå!

*vinkvink*

• nu är jag fruL

Helt rätt tjejer!
    Vi måste försöka se NÅGOT bra med att det inte händer något på bebisfronten.
    Jag för min del behöver bara tänka på hur sjuuukt mycket starkvinsglögg jag inte kommer få dricka om jag är gravid. och glög gi rusket ahhhhhhhh det är toppen.
    fast....

snart så: japp har lovat att följa med och rida... fast jag vill bara sova egentligen. MEN lite kul måste man ju ha...

• Snart så....

fruL. Passa på det blir väl mindre ridning på hemmapållen?

• Snart så....

Nenne: Men undrar om man kan åka utför gravid? Tänkte om man liksom åker gröna backar och väldigt lugnt?

• nu är jag fruL

snart så:
    det blir ingen ridning ALLS på hemma pållen
    för han och hans PÅLE är hemma och... ja jag är ju här... och inte där... där pålen är

så det blir pålle istället

Svar på tråden gravid? när märker man av det?