• nu är jag fruL

gravid? när märker man av det?

Ja ungefär hur länge efter det man blivit gravid dvs ägget befruktats kan man börja känna av det?
    Jag känner mig illamående och har haft ägglossning för ett par dagar sedan max. Kan jag redan känna av en eventuell graviditet eller är det bara inbillning?

• Svar på tråden gravid? när märker man av det?
  • nu är jag fruL

hejsan tjejer!
    Grattis sweet var det sweet? hoppas det

jag tror inte att man ska hetsa upp sig så otroligt mycket för snicgelspår, slemklumpar osv. jag tror verkligen att detta är totalt individuellt. Mitt slem kanske kommer innan ÄL medans en annas slem markerar slutet av ÄL. Man ska nog inte jämför FÖR mycket.

fast det är klart... det är ju det vi GÖR härinnne

jag har helt mysko ont i äggisarna igen. MEN jag hade ju böj i söndags så ÄL borde ju verkligen vara över för min del. VAD kan det betyda`???

förmodligen ingenting annat än att jag är gasig i magen

usch varför kan det bara inte vara en bebis?

Hur går det för er andra? har ni liksom sweet fått något ?

Lycka till mindre! Hoppas ni får upp lusten. jag vet att det kan vara knepigt.

nenne: kul med 6 mitt i natten. Det kan vi också ha, fast jag vaknar fakriskt av det

• sweetstreet

FruLan
    Jodå det var sweeeeet!! :D
    Hoppas verkligen att dina gymnastiska övningar gjort sitt till denna gången! :)
    Och hoppas att du blir frisk snart från din förkylning.
    Nu måste jag till jobbet!

• nenne78

FrulLan
    hihihihihi jo, jag vaknar också av det...

• nenne78

FrulLan, vi cyklar tillsammans nu va? Jag tror jag har BIM 5 nov (jag har hiskeligt lång cykel, 33 dagar ...)

• nu är jag fruL

tack tack
    usch jag mår verkligen inte bra.
    Är så trött och snurrig att jag skulle kunna trilla ihop snart.

Men jag VET att det inte tagit. Jag är helt säker på att det skulle känts annars jag vet inte varför men jag bara VET att det inte tagit

nåja, då blir det vin i helgen
    PLUS att man slipper föda barn mitt i semestrarna ... ja ni ser, jag försöker peppa mig själv...

Usch det spöregnar och är toksrisigt väder och jag måste UT och rida Brrrrrrrrr Vill bara hem till ett badkar och en säng.

• nu är jag fruL

nenne: Ja vi sitter på samma cykel för du hade vel också ÄL i helgen va

Min BIM är också den 5:e november, men jag har bara 28 dagar i min cykel... hur går detta ihop

• Snart så....

Något jag tänkt på, när från ska man börja räkna sin cykel? När blodslemmet kommer eller när det verkligen kommer igång? Jag har räknat från när det verkligen kommer igång..

• Snart så....

blev lite nojjig över att jag helt räknat fel :(

• Snart så....

FruL: ska du verkligen ut och rida i pissväder när du är sjuk? Fast jag vet att det är ganska skönt att klä på sig massor och ut och mysa och verkigen slappna av

• nenne78

det är bra. Man ska tänka positivt! Det är kanske trist om det inte blir något i år men hey! Då kan man dricka vin, äta konstiga ostar (näe jag skojar bara - inget med lurv i min mun!) och äta böckling från rökeriet i Bönan! Man kommer i skidbyxorna hela säsongen (tror inte den minsta mage skulle få plats, för de är redan tajta upp till brösten med hängslen), får dricka snaps på julafton, åka pulka utan någon man som är rädd att man ska krocka med en snödriva (eller psitmaskin), slippa må illa på firmans julfest utan att kunna dricka öl och utan att ens kunna säga varför...

hur länge ska jag hålla på? jag menar, ser mand et så så kanske man intalar sig själv att det är bäst om det inte blir just nu, och då kanske man itne heller tänker på alla signaler som kroppen skickar hit och dit...

Svar på tråden gravid? när märker man av det?