• nu är jag fruL

gravid? när märker man av det?

Ja ungefär hur länge efter det man blivit gravid dvs ägget befruktats kan man börja känna av det?
    Jag känner mig illamående och har haft ägglossning för ett par dagar sedan max. Kan jag redan känna av en eventuell graviditet eller är det bara inbillning?

• Svar på tråden gravid? när märker man av det?
  • Snart så....

Koko: hahahah...satt nog och skrev när du skrev.
    Min kära m2b vill gärna göra något udda med tyvärr absolut inte salsa :(

• _koko_

Hmmmm, du kanske får kombinera det med något annat, som han gillar?
    En sjysst deal liksom. ;)

• Snart så....

mindre: Håller med dig helt och hållet på det sista :D :D :D

Har många äldre på jobbet som kan bugga och på firmafester passar jag alltid på att lära mig nya steg/rörelser. En kollega har tom varit danslärare :D

• Snart så....

koko: tur att han gillar "so do you think you can dance" där får man massa uppslag hahah
    Vi kommer nog försöka oss på nån blandning av vals,foxtrot,bugg, tango variant (om det går)

• Snart så....

Nu är det dags för hemgång :D

Kram till er alla..

tjingeling

• Liten med Mindre

Choklad- och vinprovning - tjohoo here I come!

Ha en skön kväll!

• sweetstreet

Mindre,
    skönt att känna att man inte är totalt ensam i "icke-lust-träsket". Även om det såklart är trist att andra har det lika illa som en själv, kan det ibland kännas skönt att veta att man inte är helt ensam. :)

Muggles,
    tyvärr så jobbar vi långt från varandra (ca 1 timmes restid enkel väg) så lunchdate blir svårt. Ibland jobbar jag dock hemifrån och då skulle det ju funka. Fast detta är ju inte alltid det infaller vid ÄL tyvärr...

Snart så,
    ska kanske testa massagebollar. Låter skoj! Vilken typ av bollar är det??

Och TV har vi ingen i sovrummet. Vilket jag tycker känns bra för vi kollar rätt mycket på TV ändå. Fast konstigt nog har det blivit mer sällan sedan vi flyttade till USA. Troligvis för att här finns så många kanaler med riktiga skitprogram, som inte ens min man vill slöglo på ;)

Jag älskar att dansa så jag förstår er helt klart! Tyvärr är min man inte alls inne på dansandet. Han gör det när han absolut måste, typ på större fester som bröllop etc, men aldrig annars. Fast jag brukar bjuda upp honom hemma ibland när danslusten tränger på och då brukar han motvilligt dansa en stund. Hehe! Skam den som ger dig.

• Lapinette

Såg att ni diskuterade dans här inne på tråden. Något jag har sysslat med nästan hela mitt liv (tävlingsdansat sen jag var fem). Min man är duktig på att "improvisera" men har inte lärt sig några specifika danser så till bröllopet tog vi en privatlektion av min bror (tränare) så på bröllopet överraskade vi med en cha-cha till en av våra favoritsånger. Sedan dess har vi dessvärre inte dansat utan det har blivit någon slags improvisation i köket när maken har fått cha-cha lust.

• sweetstreet

Lapinette,
    vad har du tävlingsdansat i för danser? Är bara lite nyfiken... :)

Är det ungefär som man "sett på film", du vet typ "Strictly ballrooms" te x. ;)

• A.M.

Ett litet sextips som kanske kan pigga upp - apropå era massagebollar: geishakulor! Dels är det kul att veta att man har dem (och spännande för killen att tänka på också ...) och så känns de ju också.
    t ex på www.lovestore.se/ (klicka på kniiip och silikonkulor)

Svar på tråden gravid? när märker man av det?