Mindre,
skönt att känna att man inte är totalt ensam i "icke-lust-träsket". Även om det såklart är trist att andra har det lika illa som en själv, kan det ibland kännas skönt att veta att man inte är helt ensam. :)
Muggles,
tyvärr så jobbar vi långt från varandra (ca 1 timmes restid enkel väg) så lunchdate blir svårt. Ibland jobbar jag dock hemifrån och då skulle det ju funka. Fast detta är ju inte alltid det infaller vid ÄL tyvärr...
Snart så,
ska kanske testa massagebollar. Låter skoj! Vilken typ av bollar är det??
Och TV har vi ingen i sovrummet. Vilket jag tycker känns bra för vi kollar rätt mycket på TV ändå. Fast konstigt nog har det blivit mer sällan sedan vi flyttade till USA. Troligvis för att här finns så många kanaler med riktiga skitprogram, som inte ens min man vill slöglo på ;)
Jag älskar att dansa så jag förstår er helt klart! Tyvärr är min man inte alls inne på dansandet. Han gör det när han absolut måste, typ på större fester som bröllop etc, men aldrig annars. Fast jag brukar bjuda upp honom hemma ibland när danslusten tränger på och då brukar han motvilligt dansa en stund. Hehe! Skam den som ger dig.