• nu är jag fruL

gravid? när märker man av det?

Ja ungefär hur länge efter det man blivit gravid dvs ägget befruktats kan man börja känna av det?
    Jag känner mig illamående och har haft ägglossning för ett par dagar sedan max. Kan jag redan känna av en eventuell graviditet eller är det bara inbillning?

• Svar på tråden gravid? när märker man av det?
  • Bröllopstokiig

Snart så... jag börjar räkna från den dagen det verkligen kommer massor nu efter att gyn gjorde det, men då betyder det att jag har en kortare cykel. 26-27 dagar istället... hmmmm
    Ja du, jag har med hoppat över att handla kläder, för jag vill bara shoppa mamma kläder. Jag har inte köpt ett plagg i höst (mer än en kappa), helt sjukt, man väntar liksom in plusset (som aldrig vill komma).

Usch nu ska jag förbereda mig för ett möte, sen ska jag till jobbet igen o ha internt möte. Måste handla en ny mobil idag, för jag kan inte ladda den jag har Sen är en kompis influgen från Dubai, så ev måste jag gå och dricka vin det är ju inte så svårt förstås!

• nu är jag fruL

kram på dig cicci
    det verkar vara fullt upp!

• Snart så....

CicciL: Ja det blir ju onekligen några dagar minde då fast bara plussitivt :) Då är det ju inte lika lång tid mellan besöken.
    Måste ut och handla kläder i helgen så får väl köpa smarta-inte-så åtsittande-kläder utifall.
    Dricka vin? Väldigt synd om dig

• Storasystern

nenne78, tack för uppmuntringstipsen! Jag ska dicka massor av vin och sprit och grejer hela julen, för det blir inga plus innan dess... Mens och mensvärk igår och en cykel på närmare 40(!!!) dagar. BLÄÄÄÄ! Det måste innebära att jag har ännu färre ÄL/år... :( :( :(
    Så två månader hemifrån innebär ingen ny chans förrän i januari. TIDIGAST!

• Liten med Mindre

Till skillnad från dig Nenne78 så gillar jag konstiga ostar - och lurv i munnen blir det väl ibland ändå... ;)

• Telemarkgrrl

Snart så... - Jag hade en skidguide en gång som var i sjätte månaden, hon fick ha sin mans skidkläder. *Hon* kanske tog det lugnt men vi var ute på offpiståkning i fjällen och det var på gränsen att jag orkade hänga med. Att den gravida människan orkade övergår mitt förstånd.

• Snart så....

Telemarkgrrl: då finns det hopp för mig oxå :D Om inte annat så får man väl åka lift upp och dricka varm choklad och lift ner igen hahahahahah

• nenne78

Mindre
    Jo, det händer ju... (Hur kunde jag tro att någon skulle tolka det så... ) men det lurvet finns ju inte där för att den är gammal. Eller iofs.... *filosoferar*

så snart...
    hmm. gröna backar *gäsp* låter ju inte heller så kul. Jag älskar mest röda backar som är lite böljande som man bara kan ligga från kant till kant och bara carva... *drömmer om nypistade långa backar, solsken och paus i en driva med en kopp varm choklad med cointreau* Håll tummarna att jag inte blir gravid!

• Telemarkgrrl

Snart så ... - Preciiiiis. Det blir fullt legitimt att bara sitta och lata sig på uteserveringen. Det enda man får offra är rommen i chokladen i och för sig, men det kan det ju vara värt.

• Snart så....

Hahaha...håller med gröna backar är så tråkiga men borde kunna ta några åk i blå backar och sen sitta i toppstugan och lata sig :D
    Nenne: *hoppar in i din dagdröm*

Svar på tråden gravid? när märker man av det?