• nu är jag fruL

gravid? när märker man av det?

Ja ungefär hur länge efter det man blivit gravid dvs ägget befruktats kan man börja känna av det?
    Jag känner mig illamående och har haft ägglossning för ett par dagar sedan max. Kan jag redan känna av en eventuell graviditet eller är det bara inbillning?

• Svar på tråden gravid? när märker man av det?
  • nenne78

precis, och vem tror att det är något misstänkt på ENIRO???

• Snart så....

ÄL tider: Snart så.. CicciL Mindre Moppy

vilket dåligt minne jag har, vi är ju ett helt gäng runt denna helg, tror vi var 6 st faktiskt

• Snart så....

ingen förrän chefen ska låna datorn huxflux *asg*

• _koko_

Ojojoj, nu är det min tur att utbrista att ni skriver som galningar! :D Massor med rolig läsning och fredagen kunde inte börja bättre!

Hur är det med valar?? Ang storlek såklart... :D

Tråden stängs på måndag eller tisdag, då har det tre(!!!) månader sedan fruLlan var snäll nog att slänga ut betet!

Jag ska gå tidigt idag och få fotvärd och färgade bryn och fransar, så egentligen borde jag jobba på som tusan, men vaf*n, det är ju fredag!!

Fick en härlig snabbis igårkväll och är nu inne i ruljansen - äl borde komma under helgen eller i början på nästa vecka. Det vore ju ett mirakel om något hände för oss, men hoppas kan man ju. :)

• _koko_

Men!!! Ni han ju skriva en hel sida innan jag fick iväg mitt meddelande, det är verkligen fredag idag, hahaha!

• nenne78

valen har väl ett tre meter långt stödben för att orka styra bautabången?

• Snart så....

Koko: Åhh vad härligt att bli ompysslad och tillfixad så här på en fredag :)
    Men du brukar väl inte ha ÄL nu? Välkommen till ÄL-grupen :D

Jo tänkte oxå på valar när jag skrev elefanter hahahah

• _koko_

Snart så... - Nä asså egentligen har jag ingen aning om när min äl kommer, men senaste mensen kom fredag för två veckor sedan och senaste cykeln var 31 dagar. Jag var ju inte med i bim-diskussionerna då eftersom vi inte hade pökat nåt under äl (pga gyn-grejjen).
    Orkar inte testa med äl-stickor nu, känns så meningslöst liksom. :)

• Snart så....

Vickan: Nu är det inte många timmar kvar för dig :D

Svar på tråden gravid? när märker man av det?