• nu är jag fruL

gravid? när märker man av det?

Ja ungefär hur länge efter det man blivit gravid dvs ägget befruktats kan man börja känna av det?
    Jag känner mig illamående och har haft ägglossning för ett par dagar sedan max. Kan jag redan känna av en eventuell graviditet eller är det bara inbillning?

• Svar på tråden gravid? när märker man av det?
  • nenne78

OH såg precis telistösens inlägg! yei!
    kom iofs ihåg när mamma var gravid med min lillebror och overallen sprack i ryggen (fast hon kan verkligen inte åka...)

• nenne78

precis, det låter iofs som idag. Jag åker gärna och älskar det men kör med mottot kvalitet framför kvantitet. Är lite bortskämd också med att alltid ha haft säsongskort i Sälen, så har man varit där har man kunnat åka 2 åk och sen sitta i snögubben och fika.

• nenne78

min sambo däremot (heeeelt OT) har i sig att han måste åka från att det öppnar till liftarna stänger och helst lite till för att krama ur det absolut sista och motivera alla pengar han lat ut på liftkortet.... Men han börjar bli som jag (good dog!)

• Snart så....

Hahaha...men förhoppningsvis är man inte så stor då men ändå vill man ju ha gått dessa 12 veckor och förhoppningsvis mår bra

Usch nu är det snart mörkt i stockholm *brr*

• Snart så....

Känner igen det där, jag älskar att åka så glömmer bort tiden. När mna väl kommer hem så är man helt slut och kan knappt gå dagen därpå. Tur att det finns öl och bastu

• Snart så....

Nenne78: Låter som du åker i Lindvallen?
    Vi åker jämt i Hundfjället sen många år tillbaka och tröttnar man åker man släplisten till Tandå :)

• nenne78

shit vad jag längtar till vintern nu!

När min mammas overall sprack så var hon inte så långt gången ändå, visserligen emd 4 ungen, men ändå. OK overallen var tajt (a la 70's) men det var den enda hon kom i då, detta var i april och min brorsa är född i augusti...

• Snart så....

vintern = JUL!!!

Say no more

• Snart så....

Oj nu har vi helt tappat tråden. flåt FruL :D

• nenne78

Snart så....
    jupp, jobbade där 2 säsonger och det är hyffsat nära hemifrån (mina föräldrar bor i kommunen...). Så det brukar bli det. Lite tråkiga backar men bara man får åka lite.
    Kläppen är underskattat, där finns det riktigt bra stråk, men man måste korsa lite hit och dit för det ultimata åket.
    Hundfkället och tandådalen är självklart också helt OK, men jag gillar bäst bullarna i kyrkan där.

Svar på tråden gravid? när märker man av det?