• nu är jag fruL

gravid? när märker man av det?

Ja ungefär hur länge efter det man blivit gravid dvs ägget befruktats kan man börja känna av det?
    Jag känner mig illamående och har haft ägglossning för ett par dagar sedan max. Kan jag redan känna av en eventuell graviditet eller är det bara inbillning?

• Svar på tråden gravid? när märker man av det?
  • Snart så....

Mindre: finns det någon hemsida så man kan kolla kurser, priser mm? vad dansade du?

• Liten med Mindre

sulan.com

En gräslig hemsida som man lätt får epilepsi av. Betryggande nog är de bra mycket bättre på dans än hemsidedesign.

Vi lärde oss foxtrot (7 ggr), och brudvals (3 ggr).

• Liten med Mindre

ÄL måste vara i antågande nu - har ont i äggstockarna. Fast det hjälper ju inte om vi inte får till det. :(

Vet inte hur pigg jag kommer vara ikväll efter spinningen. Hoppas att maken är piggare och tar initiativet. Hintade lite fint om att äggisarna gör ont och att det nog är ägglossning snart. Iiiinte stressa!

• Snart så....

Mindre: tog ni privatlektioner? 620:- för en timme var ju billigt :D
    Min m2b har gått med på att dansa om han bara dansar med mig så "vanlig" kurs gå bort.

• Bröllopstokiig

Fick redan på att man kan ha snigelslemmet upp till en vecka innan ÄL, så där sprack min teori

• Snart så....

cicciL:Aha, fast du haft väl haft regelbunden ÄL? så den borde ju komma när som helst precis som min?

• Snart så....

Nenne78: Har du läst på aftonbladet idag om sömnsex? :D

• Snart så....

Ekkooooooo..var är alla idag?

• Snart så....

vickan: Nee tänkte direkt på henne när jag läste artikeln hahhahaha :D

Svar på tråden gravid? när märker man av det?