• nu är jag fruL

gravid? när märker man av det?

Ja ungefär hur länge efter det man blivit gravid dvs ägget befruktats kan man börja känna av det?
    Jag känner mig illamående och har haft ägglossning för ett par dagar sedan max. Kan jag redan känna av en eventuell graviditet eller är det bara inbillning?

• Svar på tråden gravid? när märker man av det?
  • _koko_

muggles - tack för påminnelsen, har varit inne där förut, men det var längesen.

Ang sex-tips försöker jag få bort tvn ur sovrummet, men jag möter hårt motstånd... Hahaha, det är så bakvänt, älsklingen vill självklart ha mer sex, men inte på bekostnad av tvn... :D

• Snart så....

koko: gör som oss,(blev så av misstag efter vi flyttat) vi måste dra antennkabel om vi ska titta på tv samt koppla in DVD om vi ska använda den. (har många apparater med inte kablar till alla) Då är det inte lika lätt att bara knäppa på tv:n :D

• Liten med Mindre

Aha - tv - där är vi båda överrens att den inte hör hemma i sovrummet. Skönt! Sen skulle jag förstås hellre vilja ha bort allt vad tv och datorer heter.

Det finns inget så dåligt för vår sexlust som tradiga sciencefictionserier eller mordutredningar med blod och slamsor. Min lust i alla fall.

Vill ha in mer svettig träning tillsammans, vin, dans, plockmat och bubbelbad i vardagen. :D Det vore härligt!

• Snart så....

Mäkta jobbigt i början men mkt bättre nu hahaha

• Snart så....

skulle ni få med era män att dansa? Är så himla sugen att typ dansa salsa eller något ihop men har inga riktigt bra argument för det...

• _koko_

Snart så... - Vi har faktiskt varit på salsakurs båda två en gång i tiden, men på olika håll! Det var innan vi blivit tillsammans men vi kände varandra...

Min sambo vet att jag älskar att dansa, så han dansar alltid mycket med mig på bröllop och dylika fester. Underbart. :)
    Vet dock inte om jag skulle få med honom på någon danskurs... Vore absolut roligt!!

• Snart så....

Helt galet men vi har köpt stort pussel som vi bygger ihop. Jättebra! Man kommer bort från tv:n och det blir att man gör något ihop och småpratar under tiden...
    Annars är det så lätt att man hamnar framför tv:n eller datorn till man ska gå och lägga sig.

• Liten med Mindre

Dansa...

Han ställde upp på att lära sig foxtrot och vals till bröllopet. Men sen har det gått trögt att faktiskt praktisera. Har varit ute en enda gång. :( Å andra sidan går vi sällan ut ändå, mer än för att äta.

Men i morgongåva fick jag en till danskurs, som vi ska ha privat med våra vänner, och lärarna från dansskolan. Och jag får välja vad vi ska dansa. :)

Han vet ju hur glad jag blir av att dansa. Och hur romantiskt jag tycker att det är att blir bortsvept på dansgolvet. Och hur sensuellt det är att plocka av varandra kläderna när man dansar hemma i vardagsrummet...censur. :D

• _koko_

Snart så - du har ju förresten världens bästa argument, vem säger att man måste dansa vals på bröllopet?? Imponera på gästerna med världens salsashow!! :D

• Snart så....

Koko: Det skulle vara så skojj att göra något ihop som ett par. Har tjatat i flera år på dans, nu har han iallafall gått med på kurs (wienervals)till bröllopet. (men det är ju 2 år bort)
    När man tränar så gör vi det iallafall på varit håll

Svar på tråden gravid? när märker man av det?