Ååååh, vad ni är söta, tack snälla för allt stöd!!!
Ska försöka skriva lite mer nu, har fått en aning distans tack vare att det är mycket på jobbet som tar upp tankarna.
Ni har helt rätt i att det är skönt att ha fått en diagnos och att det tas tag i. Men det är ju ändå en operation och man sövs.
Mest rädd just nu är jag för att det ska visa sig vara spritt i hela magen så att de måste operera bort saker och/eller att äggstockarna ska vara skadade så att det inte blir några ägg sen.
Ska antagligen få äggledarna spolade också samtidigt, det gör man tydligen för att se om det finns någon passage i dem. Finns det inte det är ju ivf enda alternativet.
Längtar hem så mycket just nu, men kan inte ens gå tidigt eftersom jag har en produktionssättning kl 17... BLÄ! Känns så himla sorgligt, ser just nu ingen anledning till att ha sex över huvud taget... Hoppas det går över fort... Ha, jag som skulle ha sex varannan dag hela cykeln...
Sen vet jag inte hur lång tid det tar innan jag får tid för op, det lät på gyn som att det kan ta tid... Vårdgarantin finns ju, men eftersom det "snart" är jul trodde han att det ev kunde ta längre tid än de 3 månaderna...
"Positivt" är väl att jag snart är uppe i frikort, hahaha...
Jag träffas gärna den 11e eller 12e, kan inte den 10e.
Tack igen! Helt otroligt att ha ert stöd, vet inte vad jag hade gjort utan det.
Kram koko