• nu är jag fruL

gravid? när märker man av det?

Ja ungefär hur länge efter det man blivit gravid dvs ägget befruktats kan man börja känna av det?
    Jag känner mig illamående och har haft ägglossning för ett par dagar sedan max. Kan jag redan känna av en eventuell graviditet eller är det bara inbillning?

• Svar på tråden gravid? när märker man av det?
  • FruSofia

Tack för infon Mugglesfan

• mugglesfan

Nu har jag för första ggn varit inne på FLs forum - hörni, vill vi verkligen bli gravida?! Hemorojder av förlossning, mjölkstockning, för mkt fostervatten i magen. Man kan ju bli avskräckt för mindre...

• nenne78

jag gillar inte riktigt heller att mina tuttar ska få v*rtgårdar stora som pannkakor med ett sårigt jättebjörnbär i mitten. Eller börja hänga - eftersom mina är så små blir det väl bara ett par lappar uhuuuuuuu......

Fast att få se en liten parvel kuta omkring som liknar min man (och mig) borde väga upp det, eller?

• Storasystern

Mugglesfan, vad skönt med en BM som är positiv!!!
    Det känns redan bättre och mer positivt för mig med! :)

BIM på fredag. Håller tummarna!!!!!

• _koko_

Ridå.

Orkar inte skriva så mycket just nu, återkommer ikväll när jag kan sitta hemma och gråta fritt. Egentligen sa han inte så mycket mer än han sagt tidigare, men nu blev det så definitivt. Det är endo och jag har fått remiss till op.

• nu är jag fruL

koko: NEEEEEEEEEEEEEEJ
    Fy vad trist! jag lider med dig gumman!
    Stackars raring. GRÅT som sjutton det är alltid bra anser jag.

MEN nu vet du ju i alla fall, även fast det var ett jätt trist besked så anser jag att det alltid är bättre att veta än att undra. För föst när man vet något så kan mna göra något åt saker och ting. Gumman! Karm på dig.

MEN iegn, det var någon som tidigare i tråden skrev om en kompis som hade endo, gjorde en sköljning och 2 månader senare så var hon gravid. Så det kan ordna sig nu gumman för nu kan du ta tag i det hela.
    MEN jag förstår att det känns totalt hopplöst...

Fyyyyyyyyyy vad ni är aktiva. Här är man borta ett dygn sen är det 14 sidor att läsa i kapp ni är ju galna

moppy: har du fått emr besked om ev grvaiditet?

cicci: Vad skönt att du äntligen fick en bra BM och kör på den här månaden tar det ska du se !

apropå vad som stog i tråden igår om att spica upp sexlivet så nämde jag för maken att vi kanske skulle köpa en film eller så. Föst blev han lite ledsen och tog allt på fel sätt om att han inte hestar upp mig tillräckligt men sen så var vi överens...

Jag är helt övertygad om att det misslyckats den här månaden också...
    usch jag blir så ledsen

MEN jag har ju självklart inbillningssymptom. Som att bröstvårtorna känns lite "såriga". MEN det antar jag bara beror på ny BH
    annars inga symptom, inga ömmande eller större bröst eller dylikt...
    det är bara att förbereda sig för att köra igen i november

Hur blev det med en träff? Jag kan ev en måndag men inte tosdagar. annars tycker jag att helgen den 10-12 lät kanon. jag är på

• Lapinette

Stackars _koko_ !! Du får berätta mer när du orkar förstår att det känns tungt. Styrkekramar!

• Bröllopstokiig

jag kan helgen 10-12!

• Bröllopstokiig

KOKO: Stackare, men nu vet man ju vad det är, det är ju positivt och det man får säga är ju att det är tur att det upptäcktes nu och inte sen.
    Jag har med hört att man ska kunna spola äggledarna och lätt bli graivd... jag frågade nämligen själv igår när jag var hos bm. Så det som FruLlan säger är sant!

Stor kram till dig!

• Nattson

Smygläsare som hoppar in för att ge lite stöd till KOKO. Min killes syster har endo, hon har inte ens mens. Men har två barn. De har tagit ut ägg, befruktat med mannens spermier och sen inseminerat. Det har funkat fint. Det yngsta barnet är 1,5mån gamal. Så ge inte upp!!! Kram

Svar på tråden gravid? när märker man av det?