• nu är jag fruL

gravid? när märker man av det?

Ja ungefär hur länge efter det man blivit gravid dvs ägget befruktats kan man börja känna av det?
    Jag känner mig illamående och har haft ägglossning för ett par dagar sedan max. Kan jag redan känna av en eventuell graviditet eller är det bara inbillning?

• Svar på tråden gravid? när märker man av det?
  • nu är jag fruL

nnennennnenne :_ du är inte bara snygg du är klok också

det är så klart...
    men måste det vara så attans svårt

• Liten med Mindre

:D:D:D

Tänk vilket under ett litet välkomponerat sms kan göra på väg hem från jobbet. Fick ett jättetrevligt och efterlängtat mottagande, fastän han hade ont i ryggen, nackspärr och huvudvärk.

Det tråkiga är väl att ÄL verkar ha passerat. Snustorrt där nere igen. :(

Nåja, vi hade trevligt oavsett ÄL.

• nenne78

Min syrra försökte aktivt i ett år innan de fick sitt första gostroll, så jag har inga förväntningar att det ska ta nu ändå. Vi har iofs bara försökt en gång och BIM är ju inte förrän nästa vecka...

Så antingen blir det ett långt år med att må dåligt eller att ta det som det kommer. Jag vill inte att det ska vara det första, utan ha en realistiskt avslappnad syn på det - men det kommer att bli j*vligt svårt.

Såg igår på AFV (jag vet - ööööken!) men de hade en kavalkad av videos där tanter fick veta att de skulle bli mormor/farmor - jag skrattade och bölade som en tok! HAHA! De skrek och hoppade och sprang baklänges in i väggen av chock!

Ska bli kul att se hur P's föräldrar reagerar, mina vet jag tar det ganska lugnt, eftersom de redan har barnbarn. P's föräldrar tjatar ju så man nästan inte vill ha barn bara för att de ska hålla käft...
  • nu är jag fruL

mindre: GRATTIS!!!!!!!!!!!
    men trist om nu ÄL har passerat, men det vet du vel inte riktigt va? har du tagit äl sticka?
    och det absolut viktigaste är vel att ni jobbar upp lusten igen!
    Jag tycker att ju mer 6 man har desto sugnare blir man, så förhoppningsvis har ni tid att jobba upp en STOR lust inför nästa ÄL om ni nu skulle ha missat den här.
    MEN man vet ju aldrig. Buden om NÄR ägget befruktas osv verkar ju vara oändligt många. Viisa menar att man ska göka innan äl andra efter... så göka jämt är vel lösningen
    så KULLLLLLLLLLLL!

• nenne78

Mindre
    åååh jag älskar sms från en trånande karl! Gratulerar!!

jag brukar mest få det när han varit borta länge, som när han var i Tyskland på VM (då fick han t o m ont i pungen av att inte få tömma... )

• Liten med Mindre

Jo - jag satt på bussen och blev plötsligt väldigt trånande. :) Inte för att det finns så mycket upptändande saker på SLs bussar, men i alla fall.

Fick ur mig ett sms om min belägenhet - och han kan ju inte motstå att hjälpa en älskling i "nöd". :)

• Liten med Mindre

nenne78 - kan inte vara lätt med ont i pungen. ;) Du får se till att följa med på nästa resa så att han kan njuta av fotbollen. (Hur man nu kan göra det.)

• nenne78

mindre
    hmm. det är jag som har spelat fotboll i vår "familj" Så jag hänger gärna med - om jag får! Jag blev portad av de andra två grababrna som skulle med. Och tur var väl det - för vilken kick det är när man träffas igen! 10 dagar och första 6et när han kommit hem - snacka om fyrverkeri!!!!

• Liten med Mindre

:D

Jo, jag kan tänka mig att du mådde då nenne.

Har själv aldrig gillat fotboll, och har tack och lov hittat en man som tänker likadant. Gillar dykning istället. Men tyvärr är det ju riktigt osexigt och avtändande, framförallt i våra vatten. Och så blir du ju så vansinnigt trött av dykning.

• Liten med Mindre

Hmm...tror ni att vi klår 4000 inlägg före trådstängning?

Svar på tråden gravid? när märker man av det?