• nu är jag fruL

gravid? när märker man av det?

Ja ungefär hur länge efter det man blivit gravid dvs ägget befruktats kan man börja känna av det?
    Jag känner mig illamående och har haft ägglossning för ett par dagar sedan max. Kan jag redan känna av en eventuell graviditet eller är det bara inbillning?

• Svar på tråden gravid? när märker man av det?
  • Liten med Mindre

Bara några timmar kvar - sen är det helg! Får väl träna själv då, när alla andra är och myser på olika håll. Skaffa mig lite skön träningsvärk i magen, så att mannen får göra "jobbet" resten av helgen.

Hmm...glömde att ni andra inte har lika fysikskt krävande pass som vi. Eller så är ni kanske i toppform och träningsvärk kvittar. :)

Ska iväg och klappa ny bebis i morgon igen. Någon gång måste väl görabebis-bacillerna smitta! (och inte bara deras magbaciller och snuvor) Får gosa lite extra bara. Helt ok för mig. :)

• Liten med Mindre

Mugglse ? 330 inlägg närmre bestämt, till 4000.

• Liten med Mindre

Muggles skulle det ju stå.

Har fått så långa naglar att det blivit svårt att skriva. :) Äntligen har de växt ut. Kan inte sluta beundra dem. Så ovant!

• nenne78

mina lösnaglar börjar växa ut - inte så fint och nu har de börat lossna i kanterna... När ska jag ha tid att fixa dem????? AAAAAAAAHHH! Näe, förlåt. det här var inte den allmäna gnälltråden.

snart slutar jag!!!! bara 1,5 timme kvar *ler stelt*

• _koko_

Hmpf, vår receptionist är ledig idag, så det blir ingen bulle till trefikat, skandal!!! :D :D :D :D

För ingen annan orkar ju gå och handla en vetelängd...

• nenne78

mmäääh.. har ni 3 fika??!?!? Vihar bara frukost åååååh jag borde jobba någonannanstans.

• _koko_

nenne78 - har ni frukost???!!! Det skulle jag mycket hellre ha än fika på fredagar... :)

Passar såna som mig som är för trötta för att äta frukost hemma på morgonen...

• Liten med Mindre

Inget fika alls - varken frukost eller eftermiddagen.

Fast i och för sig så får vi ju smörgås på måndagmorgon. En frukost då. Och så har vi snälla konsulter som gillar tårta. :)

Är så omotiverad idag. Vill hem! Äta glass (det är ju fredag). Kanske lite vin om jag har tur. :D Börjar bli vinsugen igen, så nu är jag snart frisk.

• nenne78

frukost och frukost, de bjuder på nybakt bröd (4 olika limpor) men man får stå för pålägget själv. Det är nog den enda förmån ö h t här.

Svar på tråden gravid? när märker man av det?