• nu är jag fruL

gravid? när märker man av det?

Ja ungefär hur länge efter det man blivit gravid dvs ägget befruktats kan man börja känna av det?
    Jag känner mig illamående och har haft ägglossning för ett par dagar sedan max. Kan jag redan känna av en eventuell graviditet eller är det bara inbillning?

• Svar på tråden gravid? när märker man av det?
  • mugglesfan

Tja Nenne - undrade just vad du höll på med ?! hehe
    Här har det nuppats på eftmiddagen - gött så. MEN ingen aladåb i sikte denna gång - vad är detta?! Borde ha ÄL på mån kväll och då borde jag ha fått aladåb i tors/fredags. Alltså inget ägg denna månad. Besviken. Får ställa mitt hopp till er andra tjejer (särskilt du som är nygift och håller 6-ställningarna stenhårt Nenne!)

• mugglesfan

Gött å c att fler är här inne en lördagkväll - ärligt talat tjejer, nu är vi lite väl beroende va?!

• nenne78

äääh... jag trodde jag tog 3700-inlägget

• nenne78

mugglesfan
    japp, det är riktigt illa. BTholic! Jag vet inte riktigt hur det har gått för oss, har inte hittat någon aladåb jag heller. men jag har bestämt mig för att jag inte heller ska leta efter den utan vänta och se. Fast jag måste erkänna att jag köpte grav-test igår.

• mugglesfan

Jag har faktist inte köpt gravtest, bara ÄL-test. Slog till stort sist, köpte 2 ÄL-test, typ 500 kr totalt. Men har bara använt halva första (förra mån). Tror jag skippar det denna mån, har noll koll på kroppen efter min konstiga blödning på 12 dgr.
    Såg ni inlägget om "jag som är så fertil att det bara tog med en gång"...? grattis typ...

• Lapinette

Jag borde inte vara inne på denna tråd då jag aldrig har köpt gravtest i hela mitt liv. Har inte ens lyckats få slut på denna jädrans mens men annars är allt!

• Lapinette

Jag har köpt en ÄL-test och använt den 2 ggr och har fortfarande 2 kvar. Det ni! Vet inte om jag ska testa med de två jag har kvar då det känns som det ändå inte hjälper samt att jag numera vet på ett ungefär när jag har min ÄL. Funderar alvarligt på att sluta försöka bli gravid utan låta det komma om det kommer..... tror ni på det?

• Engäst

Jag lägger mig i denna lååååånga tråd.

Ja! Sluta försök bli gravid! Då jag slutade tänka på det för snart 14 år sedan blev lilla Amanda till =) Sedan kom lillasyster bara 1 år och 10 mån efter. Trodde det skulle ta lika lång tid då....Men hoppsan vad jag bedrog mig.

• nenne78

vem vet vad som är bäst - men det känns som att det låser sig om man försöker för mycket. Det är som Klüftan när hon ska hoppa längd och hon vill för mycket, d blir det bara 6 meter.

Svar på tråden gravid? när märker man av det?