• nu är jag fruL

gravid? när märker man av det?

Ja ungefär hur länge efter det man blivit gravid dvs ägget befruktats kan man börja känna av det?
    Jag känner mig illamående och har haft ägglossning för ett par dagar sedan max. Kan jag redan känna av en eventuell graviditet eller är det bara inbillning?

• Svar på tråden gravid? när märker man av det?
  • mugglesfan

Snart så...
    Ingen fara, eg tror jag inte jag är glömd. Min cykel har ju just ändrat sig pga min konstiga blödning som nu verkar ha lugnat sig (efter 12 dagar). Vid förra ÄL var jag med i ett annat ÄL-gäng (Lapinette mfl)

Själv måste jag förbereda en rapport som ska redovisas mån-tis på det tyska moderbolaget om konkurrenter, forecasts mm (BORING!) men chefen sitter just nu och ockuperar dokumentet så jag KAN inte göra ngt just nu

• _koko_

Mindre - åh, det hade ju varit jättebra, men mellan 4 å 6 sitter jag å myser, och sen ska vi antagligen ut och äta några stycken...

Snart så... - precis! Mer vin till folket!

CicciL - Ååååh, vad jobbigt. :( Så jobbigt att bråka när det blir sådär hätskt och man säger dumma saker...
    Åsså bakis på det, ingen rolig dag du har idag...

• nu är jag fruL

hej igen tjejer
    Tillbaka en snabbis efter möten och måste nsrt springa igen. MEN jag bara MÅSTe in och kolla er

jag upptäckte att jag hade vitaktig, mjölkig flytning precis. det får jag alltid efter ÄL. MEN jag har inte tänkt på att den kommer så här långt efter böjen. Vad innebär det?????
    har jag haft ÄL ända från i söndags ( böj) tills nu!!!!!!
    va!!!!!

då har vi ju missat massa möjligheter iju emed att jag varit bortrest!!!!

FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN!!!!

Och därtill att flytningen är precis exakt som alla andra månader är ett ytterligare tecken på att det inte tog den här månaden heller
    FAAAAAAAAn
    varför kan jag inte bara bli gravid????!!!!

Mer lycka åt er andra.

cicci: min make gillar inte heller riktigt att jag "lämnar" ut honom MEN jag har sagt att jag skriver här och vad vi skriver om. OM han skulle gå in och läsa här så får han skylla sig själv.

Men han tycker det är bra att jag har er och får älta och stöta och blöta.

Hoppas att ni blir vänner och kan få till det i kväll. Lite bråk kan ju ge försoningssex och det kan ju vara hett

puss påer er alla

• _koko_

Jag har aldrig fattat det där med försoningssex... När jag har bråkat med någon känner jag mig fortfarande låg efteråt, och då vill jag bara kramas och mysa, dvs INTE ha sex... Så knäpp är jag. ;)

• _koko_

fruL - du kan ju ev betyda att ägget inte släppte direkt när du fick böjen utan några dagar senare? Tycker som sagt de där äl- testerna verkar lite skakiga oavsett vad tillverklaren säger om tillförlitlighet...

Hoppas dock att det inte betyder någonting!

• _koko_

Ojojoj, jag skriver verkligen som en kratta idag... DET ska det stå, inte DU...

• Lapinette

Min man hatar också när jag berättar saker för andra om honom/oss. Han förstår inte alls men däremot så blev han stormförtjust när jag berättade om vad som skrivs här inne och önskade att det fanns en motsvarande tråd bland killar och på franska. Självfallet är det inte själva diskussionerna om slem och annat som intresserar honom . Ja, ni fattar!

Det han inte uppskattar med att jag är här inne är att han är orolig att jag ska bli fanatiskt gällande barnalstrandet vilket jag faktiskt inte är. För mig vore det absolut ok om det tog 1 år innan jag blev gravid bara jag visste att det funkar för oss, att vi kan få barn.

• _koko_

Mmmmm, en ljuvlig latte i min hand, snart lunch, och bara några timmars jobb till sen... Nästa vecka ska jag sitta hos kunden, så då kan det bli svårt med surfandet... Kommer sakna er hur mycket som helst då...

• mugglesfan

Kom igen nu, bara knappt 40 inlägg kvar till 4000!
    Flötig pizzalunch - blir mycket energi till 6 ikväll!

Svar på tråden gravid? när märker man av det?