• nu är jag fruL

gravid? när märker man av det?

Ja ungefär hur länge efter det man blivit gravid dvs ägget befruktats kan man börja känna av det?
    Jag känner mig illamående och har haft ägglossning för ett par dagar sedan max. Kan jag redan känna av en eventuell graviditet eller är det bara inbillning?

• Svar på tråden gravid? när märker man av det?
  • Lapinette

Så vilket namn ska vi ha på tråden? En omröstning i helgen för de som orkar.

• FruSofia

Jag fick böj igår Så nu har vi kört varannan dag sedan mensen och sen blev det även igår eftersom böjjen kom då I dag åker vi iväg på spa så jag tror minsann vi kommer få till det ikväll med, fast sen orkar jag nog inte mer

Trevlig lördag!!

• Lapinette

Lycka till FruSofia! Varannan dags principen är säkert bättre än den vi testade sist...så mycket som möjligt på 3 dagar . Själv har jag fortfarande mens. Normalt brukar den vara över på 5 dagar men inte den här gången så trist nu när det är helg.

• nenne78

nu börjar det närma sig!

• nenne78

ååååååhhhhh snart....

• nenne78

nu är jag riktigt nära - öka!!

• nenne78

fast jag fattar inte. I tråden står det totalt 3700 svar, men när man tittar i listan så står det 3708. Var jag helt fel ute ändå???

Har precis blivit bjuden till grannen på lite yatsy. men när han ringde och frågade så låg han i badet med sin tjej så jag vet inte riktigt vad jag ska tillföra där... :-s Maken är strandad i Stockholm för Connex har ställt in hans tåg. Kommer hem om lite mer än 2 timmar Så jag får väl underhålla grannen då

• Lapinette

nenne78 - vad tog du för något? Förstod inte riktigt ditt klimax här inne. Själv är jag åter efter en mycket god middag ute med maken.

Svar på tråden gravid? när märker man av det?