• nu är jag fruL

gravid? när märker man av det?

Ja ungefär hur länge efter det man blivit gravid dvs ägget befruktats kan man börja känna av det?
    Jag känner mig illamående och har haft ägglossning för ett par dagar sedan max. Kan jag redan känna av en eventuell graviditet eller är det bara inbillning?

• Svar på tråden gravid? när märker man av det?
  • nu är jag fruL

snart så
    Ja vind och kyla är saker som kan få även den lugnaste gamla kuse att bli tokig

jag fick märka av det i morse i skogen

• nu är jag fruL

fast han är ju å andra sidan ALDRIG lugn så jag borde ju inte vara förvånad...

• Snart så....

Jag är faktiskt lite inne på spåret att om det INTE tar nu så slopar vi dec-försöken så kan man få dricka massa glögg och festa på nyår. Känns som man hänger upp hela livet kring ÄL och BIM nu :(

• Snart så....

fruL: Usch jag saknar hästarna otoligt mkt men vill inte engagera mig i nått nytt nu om man skulle bli gravid.

• nu är jag fruL

jag tror inte att man ska slopa försök. Det kommer inte vi göra i alla fall. Nu när det visat sig att det inte är så lätt att bli gravid så tänkker jag inte missa en gång . Tänk om det är just i december det tar? Tänk om man får vänta till i sommar annars.

Nej här blir det inga luckor i försöken. Men jag ska försöka tagga ner lite. Vi ska fortsätta att ha extra 6 vid ÄL men jag tänker leva som vanligt dvs äta och dricka som vanligt ända fram tills jag fr mitt plus.
    Skulle det då visa sig att jag druckit massa glögg de 2 veckor mellan ÄL och BIM s tror jag inte att det är så otroligt skadligt för barnet.
    Nej inga luckor i pippandet för vår de. Det är redan för svårt att bli gravid, vill INTE missa en månad till.

Jag kommer hinna dricka glögg under november i alla fall
    och nyår är inte så speciellt tycker jag

• sweetstreet

Godmorgon på er tjejer!!
    Nu sitter jag här o äter frukost och har precis läst ikapp vad ni skrivit sedan igår!

Cicci, OM det inte tagit denna månaden så vet du ju iallalfall varför. Kan ibland kännas bättre än när man hoppat runt i sänghalmen mest hela tiden och det ändåm ionte blir något...

• sweetstreet

Snart så och FruL
    Jag blev så trött på jkitt eget fokuserande förra månaden så då "taggade jag ner" lite och sket faktsikt mer eller mindre i att jag ÄLade. Dvs vi hade inte mer 6 då än annars direkt. Det tog ju inte då heller, men det kändes åtminstone mindre jobbigt när mensen kom eftersom man hade en "giltig" anledning. Tyckte jag iallafall.

• sweetstreet

jkitt?????
    "Mitt" ska det va förstås!!!!

FruL vi är fler som halkar på tangentborde...! ;)

• nu är jag fruL

snart så:
    Usch det är en av de grejer som känns jobbigast med en ev graviditiet. Att man inte kommer kunna rida på ett bra tag. MEN det är sånt man får ta antar jag...
    jag förstår verkligen att du saknar det.

• nu är jag fruL

japp det är snart vinter och halt
    och då halkar man ännu mer

Svar på tråden gravid? när märker man av det?