• nu är jag fruL

gravid? när märker man av det?

Ja ungefär hur länge efter det man blivit gravid dvs ägget befruktats kan man börja känna av det?
    Jag känner mig illamående och har haft ägglossning för ett par dagar sedan max. Kan jag redan känna av en eventuell graviditet eller är det bara inbillning?

• Svar på tråden gravid? när märker man av det?
  • nu är jag fruL

Ja om vi vill bruncha och hänga så har de brunch på mosebacke, WC och mellis. Jag tror även hotellen har det men dom är lite sterila.

Annars så kan man vel gå till vilket hak som helst igentligen...

• nu är jag fruL

ja koko kommer få ta ledigt från jobbet för att läsa i kapp

• Liten med Mindre

Vad blev det för namn på nya tråden då? Så att jag vet var jag ska leta ifall denna "dör".

"När märker man av det - gravid?"

Annat mindre misstänksamt?

FruL - startar du den nya tråden också? Eller den som lägger 4000:e inlägget? (noterat att räknare högst upp i tråden inte alltid hänger med, bättre att gå till Relationer-sidan o kolla)

• nu är jag fruL

jag kan starta en ny tråd, nemas problemas.

• Snart så....

Det måste vara ett bra namn som man kan ha öppet hela tiden även om chefen hänger över axeln :D

Eniro - när märker man att man är gravid?

• Snart så....

Det är väl självklart att du fruL ska skapa nya tråden

• nu är jag fruL

jag vill inte vara på jobbet längre!!!!!!!!

Snart så: hade du ngra förslag p ställe?

• sockerbiten

Sirap har jättegoda pannkakor! Åtminstone sist jag var där men det var något år sedan. Ligger iofs inte på söder...

• Snart så....

Det beror ju lite på vad alla gillar för typ av mat? Pig & Whistle?

• Bröllopstokiig

Jag hittar inte på söder! Jag är aldrig där! Men om någon kan möta mig vid en tunnelbana eller säga ett ställe så jag kan ta en taxi dit så vore det bra. Inga problem om ni vill ta söder denna gången.

Svar på tråden gravid? när märker man av det?