• nu är jag fruL

gravid? när märker man av det?

Ja ungefär hur länge efter det man blivit gravid dvs ägget befruktats kan man börja känna av det?
    Jag känner mig illamående och har haft ägglossning för ett par dagar sedan max. Kan jag redan känna av en eventuell graviditet eller är det bara inbillning?

• Svar på tråden gravid? när märker man av det?
  • nu är jag fruL

sweet: attans vilken stil du har
    sser brrrrrrrrrrrrrrrrra ut

• nu är jag fruL

japp mindre: nu är det bara att ta i från äggstcokarna

• Liten med Mindre

Om vi inte har en väldigt trevlig kväll :) hemma så kanske jag kan surfa lite för ovanlighetensskull.

Ädelt syfte och allt det där.

• sweetstreet

Moahahaha!!

Ja eftersom jag ju är 6 timmar efter här borta kan jag ju fortsätta att prata med mig själv ett tag efter att ni andra gått och knoppat (eller vad ni nu gör på nätterna. Ja Nenne vet vi ju vad hon gör förstås...! ;) )

• sweetstreet

Och glöm inte att informera oss om trådens nya namn innan du försvinner från denna tråden FruL!

• sweetstreet

Om du nu inte tar något namn som verkligen är helt "obvious" för alla oss som varit inne här och tjatat i månader nu... ;)

• Liten med Mindre

Tjaaa- alla som jag vill ha hjälp av är som vanligt upptagna eller har gått hem. Så här sitter jag...

Liiite dåligt samvete har jag. Det finns ju faktiskt jobbiga saker att ta tag i här - som kommer att låta mig jaga ännu fler personer som inte har tid med mig.

Ensam och ratad... :( tänk den som var mammaledig och kunde ägna sig åt nedspydd tvätt och purea mat!

:)

• skorpan_

Hallå allihopa! :)

Har varit bortrest ett tag men det är juh en hel bok att läsa igenom när man är tillbaks! :)
    Har varit i London och njutit av julskyltningen..såå jag längtar tills det blir jul! :)

En träff med er skulle vara jätteroligt tyvärr så jobbar jag den helgen.. :( Så jag får kanske komma med en annan gång..

• sweetstreet

Mindre,

skönt att höra att vissa kan offra sig för den goda saken!!!!

Förresten var det kul att höra att torkan slutat för er del med. Vi har väl troligtvis kravlat oss upp ur jobbstressträsket för denna gången. Men man får se hur länge det varar.

• sweetstreet

Oj, nu MÅSTE jag verkligen jobba.
    Hörs senare tjejer!

Och självklart är ni alltid välkomna på träff till New York! Whenever you want!!!!! :)

Svar på tråden gravid? när märker man av det?