• nu är jag fruL

gravid? när märker man av det?

Ja ungefär hur länge efter det man blivit gravid dvs ägget befruktats kan man börja känna av det?
    Jag känner mig illamående och har haft ägglossning för ett par dagar sedan max. Kan jag redan känna av en eventuell graviditet eller är det bara inbillning?

• Svar på tråden gravid? när märker man av det?
  • Snart så....

Men hallå vilken latjcho liten text:

Äggsjuka aladåber - hur steker man dem??

röstar helt klart på den, ingen som inte vart med tidigare på tråden kan ju ana mmohahahahahahaha

• Snart så....

skorpan: härligt med London, gjorde ni något speciellt eller bara gick runt och turistade?

• Bröllopstokiig

jag tycker vi ska ha ett namn som verkligen är "VI". Tycker du hade många bra sweetstreet, tex, snigelslem, aladåber och vin.... så jäkla skoj alltihop, jag skrattade som fasen!

• sweetstreet

snart så,

ja och framförallt kan inte "chefen" eller kollegorna räkna ut vilka aladåber det handlar om!!! ;)

• sweetstreet

haha!
    Ja man vill ju få till något "personligt" eftersom vår tråd ju har utvecklats till värsta personliga chatrummet! :)

• Liten med Mindre

Jo - det kan ju vara bra att indikera för läsaren vad hon har att vänta sig av tråden...
    :D

• sweetstreet

Nej men ushm nu SKA jag verkligen slita mig härifrån och jobba!!!!!!! Aaaarrrgh!!!

• Snart så....

PRECIS *asg*

Äggsjuka aladåber - vitt eller rött vin?

• sweetstreet

Krrrraaaackkkkshwoooooooppppppssssss!!!

...Det är jag som försöker slita mig från datorn....

• Snart så....

Sweet: Jag har inte lyckats på hela dagen att komma härifrån :D

Svar på tråden gravid? när märker man av det?