• nu är jag fruL

gravid? när märker man av det?

Ja ungefär hur länge efter det man blivit gravid dvs ägget befruktats kan man börja känna av det?
    Jag känner mig illamående och har haft ägglossning för ett par dagar sedan max. Kan jag redan känna av en eventuell graviditet eller är det bara inbillning?

• Svar på tråden gravid? när märker man av det?
  • ljuvlig

Oh, tack! Så löjlig man är... *skärpning*

• nenne78

sweetstreet

höhöhöhö jo vi har legat i en hel del (varannan dag och en natt hihi) men ändå. För att vara vi har det varit en jädra aktivitet, vi är egentligen för trötta på vardagskvällarna att orka med sånt där hollabaloo. Och Det var väl "bara" 70% chans att det blev något även om man prickade ÄL? Jag kan ha kommit ihåg fel...

Tror att jag ska avvakta tills på fredag (när jag ska ha BIM) innan jag säger nåt mer När törs man testa sig???

• sweetstreet

Jaja, du är ju i gott sällskap här iallafall. På denna tråd där nojjorna frodas som grönmöglet i en Roquefortost!

• nenne78

ljuvlig
    du är ju i rätt sällskap *S*

• nenne78

mäh sweetstreet du tog orden ur munnen på mig!

• sweetstreet

Nenne!

ja ni liger verklinge inte på latsidan. Själv känner man sig smått som en celibat-nunna när man jämför :( ;)

• nenne78

om det är det i listan så är det 15 inlägg kvar, annnars är det *scrollar* 23.

• sweetstreet

shit vad jag halkar på tangentbordet heeeela tiden!!!!!

Oiiiiiiiiii
    nu hände det igen...

• sweetstreet

Ja Nenne, vi får väl försöka att akta ss för det däringa snöret bara så ska det säkert gå att klara 4000!

• sweetstreet

"oss" ska det ju vara såklart!!!!

Svar på tråden gravid? när märker man av det?