• nu är jag fruL

gravid? när märker man av det?

Ja ungefär hur länge efter det man blivit gravid dvs ägget befruktats kan man börja känna av det?
    Jag känner mig illamående och har haft ägglossning för ett par dagar sedan max. Kan jag redan känna av en eventuell graviditet eller är det bara inbillning?

• Svar på tråden gravid? när märker man av det?
  • sweetstreet

Nu är det verkligen inte långt kvar till 4000!!!!!!!!!

• nenne78

sweetstreet
    det är för att jag pratar så om det vitt och brett som det låter mycket. Och jag tycker själv at vi knappt har gjort annat om kvällarna, det blir liksom svårt att hitta motivation när man inte är supertänd.

En kväll (runt ÄL) sa jag den otroligt romantiska frasen: Näe, jag tror vi måste kn*lla ikväll. Å visst, efter några timmar så hopppeölihoppades det, men ärligt - hur kul kan det bli i längden??? Man vill ju inte göra det BARA för att det EVENTUELLT kan bli en bebbe, utan för att man bara vill ha hans stake rätt upp i krysset från blå. Eller det vill jag inte alls, men det passade in

• sweetstreet

Är det ingen kvar som vill försöka nå dit tillsammans med mig nu´rå???????????

• sweetstreet

Moahahaha!! :D

Jag fattar precis!!!!

• nenne78

nä nu är det nära! OCH JAG FÅR VARA MED OM DENNA STORA HÄNDELSE *känns som att det är totalt avgörande för hela världsfreden*

• sweetstreet

barnverkstad kan få en lite negativ klang efter ett tag.

En viss betoning på "verkstad" och mindre på "barn"... :(

• nenne78

manamana

baptibidibi

manamaNA

baptibiti

• sweetstreet

Japp! Och för hela universums existens!!!! :)

• sweetstreet

Tur du inte cyklat iväg med hatthängaren än då Nenne!!
    :D

• nenne78

precis

åååh, har du samma reklam som jag har? Brudprovning i Falun hos Ateljé Grindefjäll??? Där köpte jag min klänning

Svar på tråden gravid? när märker man av det?