• nu är jag fruL

gravid? när märker man av det?

Ja ungefär hur länge efter det man blivit gravid dvs ägget befruktats kan man börja känna av det?
    Jag känner mig illamående och har haft ägglossning för ett par dagar sedan max. Kan jag redan känna av en eventuell graviditet eller är det bara inbillning?

• Svar på tråden gravid? när märker man av det?
  • Liten med Mindre

Har också lätt ömmande bröst nu, strax efter ÄL. I alla fall tror jag att ÄL är över, och att brösten "hör dit".

Men funderar förstås över annat också. JÄTTEmycket för tidigt förstås.

• Snart så....

skorpan: dit ska man åka några ggr, först turista och sen SHOPPA :D
    Höll på att bli galen i alla skoaffärer..

• Snart så....

själv är jag bara glad att jag inte haft ont i dem sen juli. Om det börjar göra ont så skulle jag nog tänka GRAVID direkt...

• skorpan_

snart så

Ja, säg nån skobutik jag inte har varit i..

jag hade jätteont i mina bröst runt senaste ÄL,kunde knappt ha bh på mig.. men tyvärr så gav det mig inga plus..

• Liten med Mindre

Hörni, dags att sluta jobba. Eller vad jag nu har gjort idag.

Försöker kika in i kväll och se om det behövs hjälp med inläggen!

Först till 4000!

• Snart så....

Nu ska jag smita hem tidigare :D

Kollar in senare ikväll om 4000 är fixat hahahaha

• skorpan_

Jag ska oxå gå..kommer kanske in senare ikväll och kollar läget..Heja 4000 :)

• nenne78

åhejåhå mot 3700!

jag fick tokont i bröstvårtorna runt ÄL, dock inte själva boobsen, men det gick över på en dag. Blev lite ställd för det är inget jag tänkt på innan. Fråga inte hur jag upptäckte det, det bara blev så

• nenne78

mäh jag menar ju 4000 suck jag är så borta....

• _koko_

OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHHHHHHHHHHHHHHHHHH MYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D :D :D

Ja, fruLlan, du hade rätt, jag fick ta ledigt från jobbet för att läsa ikapp, har suttit en halvtimme nu...
    MEN, ska iväg och träffa en kompis ikväll, så jag hinner inte skriva nåt vettigt nu heller. :( Eller hjälpa till de sista skälvande minutrarna heller för den delen...

Försökte få till det igårkväll, men sambon var alldeles för inne i en film så det blev inget alls. Tror att äl är på väg, så ikväll får han nog ta och ställa upp när jag kommer hem! :D

Samma visa på jobbet i morgon tyvärr...

Jag kan inte den 10e, så jag är glad att ni inte bytte dag!
    Den 11e gäller när som helst var som helst hur som helst för min del. :)
    Kram på er!

Svar på tråden gravid? när märker man av det?