• nu är jag fruL

gravid? när märker man av det?

Ja ungefär hur länge efter det man blivit gravid dvs ägget befruktats kan man börja känna av det?
    Jag känner mig illamående och har haft ägglossning för ett par dagar sedan max. Kan jag redan känna av en eventuell graviditet eller är det bara inbillning?

• Svar på tråden gravid? när märker man av det?
  • nenne78

nidis *hmmmmm* näe det vore ju för otroligt. nog för att vi legat i men det är ju bara första försöket! Så jag har inga större förväntningar *åkay jag ljuger liiiiite*. Det blir som det blir!

• nenne78
    mmmmm blodpudding, bra val älskling :-s
  • ljuvlig

Go kväll där!
    Jo, jag var på massage idag. Och så klämde hon en massa på magen så det strålade ut i benen (har problem med ichias så det ska va så) men så kom jag och tänka på att det kanske inte är så värst bra om man försöker skaffa barn! Blev skitnojig och var tvungen att åka hem och kolla så inte ÄL var på G. Jag menar tänk om det tog sig i helgen....

• nenne78

men hörru. Hur ska man räkna egentligen??? i tråden står det "totalt 3964 svar i tråden" men om man tittar i trådlistan står det 3972 inlägg. Jag fattar nada. Vilken går vi efter????

• ljuvlig

...men ingen böj än så länge!!! Puh..

• sweetstreet

Vadå inte ligger iiiiii??????

Om inte du gör det så måste vi andra här på tråden vara totala slackers...! ;)

Spett i ryggen mitt i natten när man sover.... jo ja tackar ja! :D

Kanske är det just det som behövs för att det ska resultera i nidis!?!

• nenne78

hej ljuvlig!
    Jag har hört att det inte ska vara så bra att få massage, men det gäller nog om man är gravid "på riktigt", alltså har gått ett par veckor. Eller jag vet inte. Jag tycker inte du ska oroa dig i alla fall

• sweetstreet

vet inte riktigt vilken räknemaskin som vi går efter. Den som visar flest inlägg tycker jag om jag får rösta! :)

• sweetstreet

Nej Ljuvilig oroa dig inte nu! Det var säkert inget farligt!

• sweetstreet

Kanske satte det bara fart på Äggverkstan istället?!?! :)
    Ökad blodcirkulation där och så...

Svar på tråden gravid? när märker man av det?