• nu är jag fruL

gravid? när märker man av det?

Ja ungefär hur länge efter det man blivit gravid dvs ägget befruktats kan man börja känna av det?
    Jag känner mig illamående och har haft ägglossning för ett par dagar sedan max. Kan jag redan känna av en eventuell graviditet eller är det bara inbillning?

• Svar på tråden gravid? när märker man av det?
  • nu är jag fruL

hmmm det är klart de föstår inte men dom kanske har synpunkter på att du surfar kanske
    skulle min chef och jobba ha

• sweetstreet

Jag tycker att mitt nojjande beror främst på att man inte vet när och framförallt OM det någonsin kommer bli något!!!

Om jag bara visste det så skulle det inte göra något om det tog lite tid innan ägget skulle kläckas.

• Liten med Mindre

99 kvar. and counting

• sweetstreet

FruL,
    ja det kasnke de har.
    men jag kan alltid försöka förklara med att det är en mycket viktig och intressant sida som är jobbrelaterad...!!! Men på en svensk site såklart.... hehe! :D Vad vet de????!

• sweetstreet

Jag surfar ganska mycket till och från, på jobbet vilket är helt legalt! För att kolla upp info etc för mitt jobbl. Men visst, reklamen på desiterna brukar ju inte vara bröllopsklänningar förstås....
    Ooops!

• nu är jag fruL

Precis så känner jag. Att OM man bara visste att det kommer att fungera NÅGON gång så kanske man skulle kunna ta det lugnare.
    MEn jag vet ju inte OM vi kan bli gravida, därav stressen.
    Eller näe
    Nu ljuger jag jag VILL faktiskt bli gravid NU jag vill faktiskt INTE vänta.
    Fast jag skulle klara det OM jag bara visste att jag skulle bli gravid.
    Hänger ni med eller svamlar jag ?

• sweetstreet

Ja helt otroligt men det är nmindre än 100 inlägg kvar till 4000! Jag tror nog vi tar det eller vad tror ni tjejer?! :)

• sweetstreet

Schwiiiiiiiiissssssssch....!
    Schwooooooosssssch...

Jag hänger med totalt i svängarna FruL!!!

Schwiiiiiiiiioooouuuuuusssssch!!!

fortfarande med....!!! :)

• nu är jag fruL

japp innan kvällen är slut ska vi ha passerat 4000. I den här takten verkar det inte vara så svårt. Jag kommer inte vara kvar på jobbet så länge till, ska köpa en kappa osv. MEN när jag kommer hem efter det så ska jag se till att det blir 4000

är ni med

• Liten med Mindre

Bara de inte stänger idag så, utan på 31:a som tråden började på.

Kämpa på - lika bra att bli klara ikväll och börja ny tråd innan de får chansen att lura oss! Heja!!

Svar på tråden gravid? när märker man av det?