• nu är jag fruL

gravid? när märker man av det?

Ja ungefär hur länge efter det man blivit gravid dvs ägget befruktats kan man börja känna av det?
    Jag känner mig illamående och har haft ägglossning för ett par dagar sedan max. Kan jag redan känna av en eventuell graviditet eller är det bara inbillning?

• Svar på tråden gravid? när märker man av det?
  • Moppy

Tack tjejer, jag trodde jag skulle bli superglad när jag fick det där efterlängtade plusset, men känner mig mest skakis, och orolig för allt skit jag stoppat i mig som "tröst" för att jag fått mens och trott att jag inte varit gravid.... ;)

Jag ska nog inte ta ut ngt i förskott innan jag pratat med BM.... Skönt att prata med er ialla fall :)

• Bröllopstokiig

Barnmorskorna Gamla Stan
    Skeppsbron 32, 11130 STOCKHOLM, 08 - 411 24 11 ·

Barnmorskorna Östermalm
    Storängsv. 10, 11542 STOCKHOLM, 08 - 545 662 50

• _koko_

Moppy - vad knäppt... Jag har tagit blodprov på mamamia, visserligen för att utesluta utomkveds, men ändå... Antar att det är en kostnadsfråga, att de måste spara pengar som alla andra och inte vill göra några "onödiga" tester...

• sockerbiten

Moppy: Jag ska till mama mia på söder, tjejen jag pratade med verkade jättetrevlig och jag har bara hör gott om dem (hittills).

• Moppy

Ringde och pratade med Storägsbotten. Hon var faktiskt lika oförstående och otrevlig som på på Mama Mia. Hon sa att hon inte kunde säga om jag var/har varit eller är gravid och att jag måste få en gynekolog att undersöka mig. Hon ville inte säga om det händer/är vanligt att man har mens och är gravid, utan hänvisade bara till gyn. Så storyn fortsätter.... ska ringa min gyn nu och göra ett ultraljud.... Återkommer!

• Lilla Li

Måste bara flika in att jag är pirrig för om ett år ska jag sluta med mina p-ringar. :D Hihi! Ett år kvar jag vet, men ändå... ;)

• nenne78

CicciL
    mäh, vad tråkigt att de var så bitchiga, jag antar att du inte frågade om slemproppen?

• nenne78

förlåt CicciL, läste lite längre bak i tråden om att du frågat om slembubblan...

vad gäller besöket i övrigt, jag säger det igen: MÄH!!!!

Svar på tråden gravid? när märker man av det?