Hej tjejerna!
Nu har jag varit hos en lika puckad BM som alltid. ÅÅÅ vad jag INTE fick svar på mina frågor och det hon sa var inte heller de svaren jag vill ha. Hur som helst, ren i muffen och hoppade över sex i går i onödan, det tog 5 minuter sen fick jag bestälal tid till gyn, om en månad fick jag tid, det är för sent! Då har jag redan haft ÄL igen! Jäkla skit. Nu ska jag se om jag kan hitta en ny tid någon annanstans lite snabbare!
Sa att vi försökt i 6 månader. Svar: Det är inte lång tid och kom igen om ett år, då kanske (!) vi kan hjälpa dig.
Sa att jag haft konstig pms, mensvä¨rk 1 veckan innan BIM etc. Svar: Det är bara hormonerna som spelar sina spratt, och nu när du är över 30 lever de sitt eget liv, vissa tjejer får inte detta förrän i 40 års åldern, men det kan ju komma tidigare som i ditt fall (tack då j*la kärring).
Min geleslemklump äggviteliknande etc: Svar: Det kan man få lite när som helst, det beror på... JA MEN beror på vad då? Inget svar mer än att det är normal. Allt var normalt enligt henne.
Slutligen: Du ska boka en tid med en gyn läkare (fick Jan-Åke) för du kan ju ha cystor! Jaha tack för den. Sen sa hon inget mer... kände bara att hon ville att jag skulle gå!
Nu ska jag se till att få tid på annan gyn lite snababre. Där ska jag säga att jag försökt 1 år och be dem skriva ut pergotime, så man få ÄL lite lättare (Obs BM trodde detta var slemlösande, snacka om att hon inte hade koll).
Japp, så nu är man tillbaka på jobbet och inte ett smack klokare.
Kanske ska jag skita i allt tills denna ÄL är över, eftersom jag har ätit massa annat denna gången som Bisolvon, folsyra + rosenrot. I går köpte jag Mitt Val Kvinna på apoteket och pratade med damen där som berättade att bästa tipset hon kunde ge om man ville bli gravid är att byta jobb (hmm känns ju inte helt tryggt!) Men hon dementerade att bisolvon har funkat för vissa. Då har man inte ätit det i onödan i allafall.
Ja nu ska jag köra på ikväll och denna gången ska jag köra varannan dag. Innan har det varit varje dag och det blir allt annat än romantiskt.
Grattis alla som kommit in & berättat att ni har plussat. Kul för er!