• nu är jag fruL

gravid? när märker man av det?

Ja ungefär hur länge efter det man blivit gravid dvs ägget befruktats kan man börja känna av det?
    Jag känner mig illamående och har haft ägglossning för ett par dagar sedan max. Kan jag redan känna av en eventuell graviditet eller är det bara inbillning?

• Svar på tråden gravid? när märker man av det?
  • Snart-lilla-frun!

Ljuvlig- sorry för mensen men det är bra att du tänker positivt! Jag säger bara, passa på och drick a-l-k-o-h-o-l medans du kan... Är redan toksugen på allt möjligt som innehåller alkohol...

Idag ska jag ringa barnmorskan, har tusen frågor och jag är lite orolig över alla uteblivna symtom. Har ju lixom inte fått någon info alls mer än tlf-samtalet då vi bokade inskrivningen... Tlf-tid om 1 min...

• Snart så....

åhhh...plussetivt vilket underbart ord!! :D

Ja vi som fått mens får dränka sorgerna med VIN VIN VIN :)

• Snart så....

Fast skulle hellre fått ett plus denna månaden...

• mugglesfan

Det här är konstigt. Igår när jag gick på toa innan läggdags fick jag rött på papperet. Sedan kunde jag inte somna för jag tänkte att det kanske var en nidis (ska eg ha mens först på lördag). Men imorse kom det mer Fan, är det mensen som kommer 5 dagar för tidigt?

• Snart-lilla-frun!

Usch, ett litet obehag har just sänkt sig över mig efter samtalet med barnmorskan... Man kan tydligen få MF även utan blödning och det kan man ibland ana av de uteblivna symtom. Har fått rådet att göra nytt gravtest el vända mig till gyn för ett VUL... Blä. MF är ju helt naturens gång men såklart skulle det kännas tråkigt... Men barnmoskan sa även att det inte alls var alla som fick dom här klassiska symtomen under graviditeten, ja vi är ju experter på dom här...
    Ja så nu ska jag väl pallra mig iväg och göra ett test då.

• skorpan_

Godmorgon alla!

Snart-lilla-frun

Usch vad hemskt, håller tummarna över att det inte är någon fara, utan bara att du inte känner symptomen ännu. ;)

Själv har jag riktigt ont i mina bröst..hur länge håller det i sig efter ÄL? Tycker att det varit lite väl länge nu eller kan det vara ett tidigt tecken..? :)

• A&M

Hej!
    Följer med spänning er tråd...! Min fundering är (har inte läst HELA tråden) hur länge har ni försökt bli gravida?

• Snart så....

Mugglesfan: samma hände ju mig fast bara 2-3 dagar innan, se de plussitivt nu är närmare till nästa ÄL. Fick en 26 dagars cykel :D

Snart-lilla-frun: Va? Trodde att det ALLTID blödde när det med MS?? Usch håller tummarna stenhårt att du får plusset igen!

A%M: Om ca 10 dagar börjar försök nr4.

• Snart så....

Diggar PLUSSITIVT stenhårt!!!

• skorpan_

A&M

Vi är inne på vårat 3.e försök..

Svar på tråden gravid? när märker man av det?