• nu är jag fruL

gravid? när märker man av det?

Ja ungefär hur länge efter det man blivit gravid dvs ägget befruktats kan man börja känna av det?
    Jag känner mig illamående och har haft ägglossning för ett par dagar sedan max. Kan jag redan känna av en eventuell graviditet eller är det bara inbillning?

• Svar på tråden gravid? när märker man av det?
  • mugglesfan

Snart-lilla-frun: tror inte du behöver oroa dig. Jag hoppas det iaf. Du har säkert ett plus fortfarande!

• Snart-lilla-frun!

tack muggles... känner mig lite fortfarande...vet knappt om jag vill testa...

• Bluebride20??

oj oj oj, vad det har skrivits mycket. Själv är jag är gravid och mår illa ganska konstant, men men, sånt är livet

• Vänner-fan

Moppy,

Ja, jag tror stenhårt på att försöka lura psyket så mycket det går. Under vårt försök (som ju lyckades) tänkte jag BARA på alla nackdelar med om jag skulle bli gravid och jag kom på en hel del.
    Kan INTE dricka på bröllopsresan
    Kan INTE gå på finkrog och dricka vin (som vi fick i bröllopspresent)
    Kan INTE svälja vinet på vinprovningen (fick också i bröllopspresent)
    Kommer kanske må jätteilla i början av livet som nygift (japp, så blev det, bara ner med alla nyinköpta fina underkläder längst ner i lådan)
    o.s.v.

Allt positivt väntade jag med att tänka på tills testet visade just positivt.

• Vänner-fan

Snart lilla frun,
    Jag tror inte du behöver oroa dig! Vet flera som aaaaaldrig har mått så bra som när de är gravida. Men vet att det oroade även dem i början och om du ändå gör det tycker jag du ska ta ett test till som BM föreslog.

Blubride20??,
    Grattis! När är det dags?

• Vänner-fan

Moppy,

jag förvirrade t.o.m. mig själv nu. Jag menar alltså att tänk negativt gällande grav. nu och positivt sen om det går bra och tänk då på att det inte alls behöver vara negativt med att föda barn i juli. Nån som fattar..... ???

• mugglesfan

Vänner-fan: jajamän jag hänger med

• mugglesfan

Moppy: du tog inlägg nr 3000 om jag räknat rätt!

• _koko_

Men kom igen nu, ni kan väl inte sluta skriva såhär!! Jag har massor att göra och absolut inte tid att hänga här, men ni kan väl skriva nåt kul så jag får lite att läsa emellanåt iaf!!? ;)

Bluebride20?? - var du gravid när du trodde det, eller har du blivit sen dess? Grattis förresten! :)

• start september

Jag blir inte klok på det här. BIM var igår, i söndags och igår en liten, liten mörk blödning. Testade negativt i söndags morse och igår. Men mensen kommer ju inte igång? Det är säkert för att jag går och väntar så mycket. Vad tror ni?

Svar på tråden gravid? när märker man av det?