• nu är jag fruL

gravid? när märker man av det?

Ja ungefär hur länge efter det man blivit gravid dvs ägget befruktats kan man börja känna av det?
    Jag känner mig illamående och har haft ägglossning för ett par dagar sedan max. Kan jag redan känna av en eventuell graviditet eller är det bara inbillning?

• Svar på tråden gravid? när märker man av det?
  • nu är jag fruL

hejsan alla raringar
    ohhhhhhh vad jag har saknat er
    Gillar inte alls att vara så upptagen så att jag inte hinner med er vad är det för satans* prioriteringar, att jag måste jobba FÖRST och BTa senare...
    det borde vara tvärtom.
    fast tyvvär så är det jobbet som betalar räkningarna och inte BT...

ha ha ha
    Så himla kul att sitta och läsa alla miljontals inlägg ni hunnit sen sist. Hoppas att bountyn vad... hmmm GOD? nenne
    kokos, ja det är kanske det som får fart på äggen... eller kasnke center för att visa sperman var den ska

det är såsen i påsen som gör susen i musen brukar min make säga

ledsamt att ingen har plussat än MEN nästa månad tjejer då vill vi ha masssssor av plus!!!!

Jag har typiska ägglossningskänningar. min ÄL är ju beräknad till på fredag, så det är bara att åka nu. Körde i söndags, igår (tisdag) kommer köra på torsdag och sen hela jä*vla helgen

Nu sjutton ska det bli en bebis i den här attans magen!

• Snart så....

Heeeeeeeej fruL, vi saknar dig här!!!
    Låter som du inte är i hålan denna veckan?

• Snart så....

Helt rätt attityd, man ska vara plussitiv :D

• Snart så....

Bläää har oxå massor att göra med det är så tråkigt!!!
    Sitter och väntar besked på en affär och om det är JA så att jag är klar med min budget för nästa år *håller tummarna* känns lite lättare om man SKA bli mammaledig :D

• Snart så....

Ojoj nu pratar jag med mig själv ser jag hhahahahah

VART ÄR ALLA?

• Liten med Mindre

Godmorgon godmorgon!

Inget kan, som en daglig dos göra-bebis-såpa, få en att må bättre igen. Hoppas jag!

_koko_

Du kan sätta Mindre 32 år på listan från idag.

Har tyvärr inget nytt spännande att rapportera. Hade så ont i magen igår att maken inte ens fick kramas. Magen är väl full av elaka kusar och inte glada små simmare. Hoppas verkligen det ger sig till ÄL nästa vecka. Och inget vin och god mat blir det i kväll...inte ens tårta. :(

• Liten med Mindre

Sitter fortfarande hemma och har det ensligt. Får inte hotmail att funka heller. Är det någon annan med hotmail som upplevt problem efter inloggning?

• Snart så....

Mindre: Fyllde du igår eller idag?? Vilket fall, GRATTIS GRATTIS!!

Usch låter som du drabbas av en riktigt elak bacill?? Du ska inte gå till läkaren och kolla så du är "fit for fight" till ÄL?

• Snart så....

Jag gick från Hotmail till Spray för det var mkt problem för min del

• Snart-lilla-frun!
    Hurra, hurra, hurraaaaaaa!

Grattis Mindre, om jag fattat det hela rätt så blir du alltså 32 år idag!!

Hejdå till bebisfabriken, sticker på kurs igen, halvkul...
Svar på tråden gravid? när märker man av det?