Godförmiddag!
Hej hopp och nu är jag tillbaka i Stockholm efter en tur till Linköping igår, tog ett tag att läsa ikapp, men det var kul!
Här är inget nytt under solen. Ska faktiskt ta en checkup av lilla musen och allt annat här inom kort. Måste bara se till att mensen är helt slut, det är den i dag, men det kan komma lite drippelidropp som avslutning... hmmm. Ska boka tid till gyn oavsett...
Konstigt, jag har funderat på ifall man hade alla dessa symptom och det pga av att man blev befruktad - fast att sen inte ägget ville fästa. Tycker det är så skumt att man kan må som jag gjorde och sen är det ingen där inne..... ja ja nog tjatat om detta.
ÄL nästa vecka, det måste ta då, för nästa gång jag har ÄL så är jag i Göteborg en hel vecka, skit, så då är det helt kört dessvärre, om jag inte tar natt tåget hem och tillbaka igen, så jag hinner hoppa på honom. hmmm We'll see, kanske ska fokusera på denna omgången först!
Kom på att jag ska nu meddela er alla att jag har slutat röka!! hade en cigg kvar i går när jag gick till jobbet, den var väldigt god. Sen var det bara så att det fanns inte någon mer efter den sista så klart, så nu har jag varit rökfri i typ27 timmar!
Men jag kan säga att det är svårt, det kryper i fingrarna på mig och i hela kroppen! Hur som, så fort jag tänker på att det kanske går lättare att bli gravid nu så går det rätt bra i allafall.
Dricker kaffe som en tok i stället, men det är ju bättre än rökningen i af.
Oj det blev långt!!!