• nu är jag fruL

gravid? när märker man av det?

Ja ungefär hur länge efter det man blivit gravid dvs ägget befruktats kan man börja känna av det?
    Jag känner mig illamående och har haft ägglossning för ett par dagar sedan max. Kan jag redan känna av en eventuell graviditet eller är det bara inbillning?

• Svar på tråden gravid? när märker man av det?
  • ljuvlig

Hi, hi. Kom på ett nytt uttryck; "desperate sexwifes" är vad vi är allihopa

Nu när mensen har kommit ska jag dricka viiiin. En flarra Penfolds blir det nog kvällen till ära,,,

• pirr!

Evigheter sen jag skrev, men jag försöker hålla mig uppdaterad på läsningen!

Är mitt upp i, vad jag tror, mina fertila dagar. Ägglossning på fredag? Synd bara att både maken och jag är superstressade och jag börjat känna av en begynnande förkylning..
    Fick dock en lite brunaktig flytning (brukar ej ha det)idag och fantasin skenade iväg.. trots att jag inte tror att ÄL varit än.
    Tur att ni finns så man kan ventilera sina galna grubblerier.

• pirr!

Min man skulle nog hålla med om detdär med "desperate sexwifes" - han förstår inte vad det tagit åt min sexlust (bäbislust)!

• Snart-lilla-frun!

hej alla sötnosar!
    ja, det är bra att ni vet att jag verkligen är gravid för jag tvivlar från och till kan jag säga... Detta hade man ju lixom inte föreställt sig. Har ju gått och trott att japp, när man blir gravid då är man i hamn och sen lever man lycklig i alla år... (typ) Men vad gör man, jo man tror inte på testresultatet el går och tror att man håller på och MF-ar stup i kvarten. Aldrig blir man lugn och nöjd. haha
    Nä, eg tror jag att det finns samma galenskap och fanatism på BT och FL, alltså vad lockar fram galenskapen mer än bröllopsplanering och graviditeter!?!
    Men åndock, det är lätt för en svag själ att ryckas med i tokigheterna...
    Sov sött, och nenne78-inget pill på Bountysarna nu utan full attack på mannen din!!

• Bluebride20??

vänner-fan... Tackar. Det är BF 20 juni

_koko_..... Jag är gravid, börjar min 6:e vecka imorrn

Tänkte på ert snack om magar vid vecka 6, en del kan få stora magar redan vid denna vecka, men det är mest för att tarmarna svullnar upp som det blir så, sen de som får sitt andra eller tredje osv kan få stora magar redan vid tidigt stadium

• nenne78

jag har lämnat bountisarna i väskan, här ska flärpas med annat öööhöhöhöhöhöhöhö!

• sweetstreet

Nenne!

Lycka till med flärpandet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Moahahahahaaa! :D :D :D

Fast Bountyn kanske ändå kan få vara med å leka?? ;) :D

• Snart så....

Godmorgon Sexwifes :D

Underbar morgon, första dagen som jag inte har ont JIPPPIII.

Hur är det med alla? Är det inte FruL som har närmast ÄL? :)

• Bluebride20??

Just nu mår jag ok faktiskt. Lite ont i bröstet mest

• Snart så....

Bluebride20??: GRATTIS!
    vi är väldigt nyfikna och frågvisa på denna tråden, du får gärna dela med dig om du har några tips på hur man blir gravid :D
    Typ 6 varje dag?, ställningar? osv...

Svar på tråden gravid? när märker man av det?