• nu är jag fruL

gravid? när märker man av det?

Ja ungefär hur länge efter det man blivit gravid dvs ägget befruktats kan man börja känna av det?
    Jag känner mig illamående och har haft ägglossning för ett par dagar sedan max. Kan jag redan känna av en eventuell graviditet eller är det bara inbillning?

• Svar på tråden gravid? när märker man av det?
  • Snart så....

Snart-lilla-frun: Jodå du kan då första tjing på det nicket :D

Kanske får döpa om mig till något som inte förrvirrar folk här...

• Snart så....

FL är farligt på vissa områden!!!

• Vänner-fan

När jag var inne på den där andra sajten där folk också är galna, fast på ett mycket tråkigare sätt än här inne, såg jag att flera har lagt in bilder på sina magar från typ vecka 6. De vet nog inte att det inte är embryot man ser (som är typ som en vindruva i storlek då) utan att det är deras svullna tarmar som sväller av hormonerna (läste jag till mig på den där sajten www.babyornot.?? eller vad den heter som ni länkat till förut här). Så vill ni titta på folks svullna tarmar, go ahead! Jag vill det inte.

• sweetstreet

Snart-lilla-frun
    Skönt! Nu vet du alldeles garanterat att du är ett plus!!!!!! Och gå inte in på FL de verkar ju vara helt galna där har jag hört.. ;)

Nenne
    Tror att det smartaste är om det finns Bounty på sådan där "rulle". Men det kasnke det inte gör? Du vet sådan där som typ center och annan choklad finns på. Iallafall tror jag det borde göra upplevelsen skönare än en påse????? :D

• sweetstreet

AM
    Nya prylar låter ju inte tokigt!
    Och visst, jag fattade att det var en annan "AM" än du. Du är ju stor som en flodhäst (eller hr var det?! ;) ) och det är väl inte den nya AM:en??

• Snart så....

Men varför fungerar inte "vanliga" hederliga Bounty? :D

• A.M.

Flodhäst är en bra liknelse. Eller mammut. Kanske ett bra nytt nick om det skulle behövas. Ska bli intressant att se om jag blir smal lika snabbt som efter förra förlossningen. Då får jag byta nick igen

• sweetstreet

Snart så
    Troligtvis fungerar "vanliga" rätt bra. Men det kanske är lite prassligt med en påse????? ;)

Och en "rulle" känns onekligen mer invant...hehehehe! :D
    Formen alltså!

• Snart så....

hahahha...ja det är sant :D

• sweetstreet

Vem vet? Bounty kanske är bästa trixet förresten?
    Lite kokos i musen är kanske det där lilla ägg(!)stra som äggisarna vill ha för att mogna till fint! :D

Nenne du får tala om ifall ditt Bounty-trix hjälpt dig med ÄLen och graviditet!! :)

Svar på tråden gravid? när märker man av det?