• nu är jag fruL

gravid? när märker man av det?

Ja ungefär hur länge efter det man blivit gravid dvs ägget befruktats kan man börja känna av det?
    Jag känner mig illamående och har haft ägglossning för ett par dagar sedan max. Kan jag redan känna av en eventuell graviditet eller är det bara inbillning?

• Svar på tråden gravid? när märker man av det?
  • Snart så....

skorpan_: Ont i brösten är väl det bästa gravtecknet?? :D

• A&M

Snart så...
    Ok, nästa gång går det nog!

Det är ju ett visst barn-sug även hos mig (och mannen) så... och att bara gulla med andras barn räcker ju inte i en evighet.

• skorpan_

snart så..

hoppas det iaf..men jag vågar inte hoppas hela vägen fram till bim ifall det inte är det..väntar tålmodigt på fler symptom.:)

• Bröllopstokiig

Tjenixen pixen,

Nu är min mens så gott som slut otroligt att det inte var längre... brukar det vara.
    A.M vi är inne på försökt nr 5 helhjärtat! Då pratar vi stickor och allt annat som man får hjälp på vägen med. Men vi har hållitpå "på skoj" längre än då....

Har med ÄL tidigare nästa gång pga av mensens tidiga ingång, så nu är det bara 1 vecka och 2 dagar till det är skarpt läge igen!

• Lapinette

Men tjejer fler som fått sin mens!!! Fortfarande ingen som plussar i oktober? Kanske bara det är så att man inte ska ha barn mitt i sommaren så vi skippar plus i oktober (någon som förstår mitt svammel?).

• Jessie76

God morgon brudar

Aj jag får ont i rumpan av din pakethållare Nenne, har du ingen kudde??

Tack för tipset! Då ska jag INTE ha mens den 3 November då

Vi har väl inte försökt så länge allvarligt, vi har bara sagt att blir det så blir det men ju mer man tänker så så VILL man att det ska bli jättemycket
    Även om jag envist hävdar att jag inte är någon planeringsmänniska så vore det guld att bli pregnant den här gången eller nästa pga tiden för nedkomst så att säga

• Jessie76

Hahaha Lapinette - jag tror jag svamlade lite om samma svammel så att säga

• Moppy

Fru Sofia och co: Jaha så har jag fått mens igen. Vaknade tidigt i morse och hade den vanliga molvärken som jag haft i princip sedan ÄL. Jag gick upp och gick på toa och efteråt började jag känna vanlig mensvärk, och någon halvtimme senare kom den j*la mensen. Som ett klockslag på den beräknade BIM dagen! BLÄÄÄÄÄ!!!

Känner mig superdeppig idag och vill bara krypa under täcket igen... Istället ska man vara glad och käck på jobbet. Tjohoo!!

Nu vet jag ialla fall att molvärk, ilningar i tappen +livmodern och ryggvärk etc mellan ÄL och mens INTE = gravid (för mig ialla fall)

Jobbigt att man ska bli så här deppig. Vi är ju bara på vårt 2:a försök. Men man kan inte hjälpa att man blir så engagerad i detta... Ja ja lycka till ni andra!!

• Lapinette

Neeeej, ytterligare en med mens! Det är ju för jäkligt!!! Lider mer er ...om ni lider med mig om en vecka.

• A&M

BIM?? Kan någon förklara för den ännu oinsatta...?

Svar på tråden gravid? när märker man av det?