• nu är jag fruL

gravid? när märker man av det?

Ja ungefär hur länge efter det man blivit gravid dvs ägget befruktats kan man börja känna av det?
    Jag känner mig illamående och har haft ägglossning för ett par dagar sedan max. Kan jag redan känna av en eventuell graviditet eller är det bara inbillning?

• Svar på tråden gravid? när märker man av det?
  • Jessie76

Nja, jag är helt i otakt med alla andra känns det som Jag ska nog inte ha mens den 7 Nov om jag räknar rätt, för jag fick mens förra gången 7 okt - har jag rätt eller fel?

• mugglesfan

jessie: BIM 4/11 och inte 7/11 om du 28 dgrs cykel

• mugglesfan

Lapinette: Nix inga plus än. Jag hade förväntat mig en massa efter helgen, var väl ett helt gäng som hade BIM.
    Men det verkar finnas en del som tjuvläser tråden och så hoppar de in när de har plussat - vi som har hängt här sedan start verkar det gå trögare för.

• mugglesfan

Menade inte att låta så sur! Klart kul med nya folk i tråden (men måste de plussa så himla fort?!)

• mugglesfan

Snart-lilla-frun: nja jag väntar nog tills mensen ska ha kommit och ett par dgr innan jag går och skapar mig ett CB-beroende. Det räcker fint med ÄL-tester sålänge. Jag är ganska säker på att mensen kommer på lördag så det är onödigt att slösa bort vad-var-det 69 kr

• Snart-lilla-frun!

Nejmen, mugglesfan- hur kan du vara säker på att mensen kommer? Detta låter inte som det brukar här i tråden Här ska det vara mer åt andra hållet, fram med alla symtom nu!

• mugglesfan

Jag kör FruL's metod att ställa in mig på att jag får mens för att inte bli besviken (metoden funkar ej men jag kör den iaf). Varför envisas man med att tänka så när det inte funkar?
    JAg tycker också det är oerhört långt emellan ÄL-gångerna, kunde man inte ha haft ÄL en gång i veckan istället?

• nenne78

jessie
    jag hade första mensdag den här gången 4 oktober typ, så jag tror min ÄL är slutet den här veckan (om jag räknat rätt jag hade 16 dagar sist, the jello will tell). Men min cykel är på 30 dagar drygt, så det är långt till BIM här med. Du är ju med på pakethållaren på min cykel!

• Snart-lilla-frun!

Men hörrni, ni skriver att ni har BIM snart och känner "ingenting" ... men alltså- det är ju flera som blir gravida och känner just-ingenting! Och jag tror allvarligt talat att det är på tok för tidigt att känna något efter 2 v om man har en normal menssykel, ÄL osv. Dessutom är ju de flesta menssymtom lika med grav symtom! Så kom igen nu, känner på mig att det är några plus på G!

• sockerbiten

Visst är det långt mellan ÄL, men man får väl vara glad för att man inte har parningsperiod bara en gång om året! :)

Svar på tråden gravid? när märker man av det?