• nu är jag fruL

gravid? när märker man av det?

Ja ungefär hur länge efter det man blivit gravid dvs ägget befruktats kan man börja känna av det?
    Jag känner mig illamående och har haft ägglossning för ett par dagar sedan max. Kan jag redan känna av en eventuell graviditet eller är det bara inbillning?

• Svar på tråden gravid? när märker man av det?
  • Snart så....

Mindre: Hade du likadant? ska avvakta med att boka någon tid tills mensen är över.

Det kan vara sviter av min hemska ÄL oxå, kanske det blev en värre mensomgång pga av det?

• Vänner-fan

CicciL,
    Tack för svar! Hjälp, tänk om det är tvillingar jag väntar då! Fast samtidigt vore det ju coolt (även om det är helt fel ord att använda i sammanhanget). Får veta på fredag om det var en till som gömde sig bakom den första.
    Koko: Jag är 31 och bor i Göteborg.

• _koko_

Vänner-fan och sockerbiten, ni är uppdaterade! :)
    Får se om det här blir jättekonstigt nu...:

A.M. , Stockholm , 37 år , Gravid 9mån
    red rose , , , Gravid!
    Magda78 , Göteborg , 28 år , Gravid!
    Rickard+Marie 23/9 2006 , , , Gravid!
    BrudSommar2006 , Stockholm , , Gravid 15/9
    162ochenhalv , Skåne , , Gravid 18/9
    Emmylou , Stockholm , 28 år , Gravid 22/9
    Snart-lilla-frun! , Dalarna , 31 år , Gravid 4/10
    Johanna N , , , Gravid v6
    nu är jag fruL , Stockholm , 32 år ,
    CicciL , Stockholm , 31 år ,
    Mindre , Stockholm , 31 år ,
    Lapinette , Stockholm , 36 år ,
    Jessie76 , Luleå , 29 år ,
    Snart så... , Stockholm , 28 år ,
    mugglesfan , Göteborg , 35 år ,
    _koko_ , Stockholm , 28 år ,
    Moppy , Stockholm , 29 år ,
    pirr! , Göteborg , 29 år ,
    sweetstreet , New York , 33 år ,
    ljuvlig , Göteborg , 31 år ,
    nenne78 , Gävle , 28 år ,
    Storasystern , Stockholm , 30 år ,
    Frejis , Stockholm , 33 år ,
    start september , Stockholm , 30 år ,
    Telemarkgrrl , , 36 år ,
    Vänner-fan , Göteborg , 31 år ,
    Novemberbrud06 , , ,
    Eden-06 , , ,
    FruSofia , , ,
    Sockerbiten , Stockholm , 25 år ,
    JeckaH , , ,
    Gilmore Girl , , 27 år ,
    Hanna_79 , , ,
    Miss Tess , , ,
    skorpan_ , Norrtälje , 28 år ,
    fru Wikdahl , , ,
    Vanilj , , 31 år ,
    Bluebride20?? , , ,
    Wilma77 , , 29 år? ,

• Liten med Mindre

Snart så...

Nej - tror inte att jag på långa vägar hade så ont som du. Men de sista två gångerna har jag haft betydligt mer ont än tidigare, och mått illa. Så har det inte varit förut.

Fast sammantaget med hosta, maghistoria och snuva så kände jag mig rätt ynklig.

Sen kom mamma med sina skräckhistorier också...

• Vänner-fan

Koko: ja och så är jag ju gravid i v12!

CicciL: har ni tvillingar i släkten? Stort lycka till inför nästa ÄL! Om ni gör som i Thailand, men att du håller dig borta från förkylningar borde det ju kunna gå vägen!
    Usch, för att ha kommit in så sent i tråden har jag nästan skrämmande bra koll på iaf vissa av er crazy ladies. Men att följa denna tråd ÄR ju bättre än vilken såpa som helst och man blir lätt engagerad hur det går för alla.

• Snart så....

Mindre: Låter som vi båda har haft "underbart" dålig helg...
    Börjar nästan längta tillbaka till pillerna nu, vill inte må så här :)

Det enda som jag ser som positivt att jag banne mig ska dricka VIN i helgen så det sprutar ur öronen :D

• Snart så....

Vänner-fan: Days of ÄL :D

• Liten med Mindre

Usch nej - längtar inte alls tillbaka till piller.

Fastän jag mått piss så har jag inte suttit i ett hörn och gråtit - vilket hade inträffat med piller.

• Bröllopstokiig

vänner-fan,

Nej vi har inte tvillingar i släkten, jag vet inte hur det kom sig att det blev tvillingar... det sa de aldrig. Antingen delade sig ett ägg eller så släpte jag 2 den gången. Konstigt. Jag var jätte glad för det och kommer ihåg en känsla av att jag kände mig "utvald" att få den lyckan med 2. Men sen slutade det ju inte som det skulle. Jag ÅNGRAR mig så in i bengen nu när jag sitter i den situationen jag gör.

Sen säger alla att man inte ska tänka på det eller stressa, men detta tar upp hela min tankevärksamhet eftersom jag längtar efter barn så mycket.

japp, nu är det ÄL igen den 26/10, så det är bara pang på igen. har 4 cigg kvar nu. Handlade rosenrot och bisolvon i helgen, så jag ska börja ta detta så fort mensen är slut... men rosenrot och folsyran äter jag ju redan...
    mailade maken länkar om alkohol i går med, så jag tvingar honom att avstå i allafall runt ÄL, inte ens en öl ska jag låta honom få!

• _koko_

Vänner-fan - hur kunde jag missa det?!! Förvirringen är total... :D

Vet du vilket datum du testade plus? Då slipper jag ändra listan varje vecka. :)

Vad häftigt om det skulle vara tvillingar...

Svar på tråden gravid? när märker man av det?