• nu är jag fruL

gravid? när märker man av det?

Ja ungefär hur länge efter det man blivit gravid dvs ägget befruktats kan man börja känna av det?
    Jag känner mig illamående och har haft ägglossning för ett par dagar sedan max. Kan jag redan känna av en eventuell graviditet eller är det bara inbillning?

• Svar på tråden gravid? när märker man av det?
  • Moppy

koko: Vi hade strategin "varje-dag-sex" denna månaden. Det var supermysigt i början men sedan precis typ direkt efter ÄL var vi så trötta på varandras kroppar och k*n och st*n att vi inte orkade mer :D Så nästa månad blir det nog "pricka-in-ÄL-sex" istället.

Lycka till dock!! ;)

• Bröllopstokiig

Snart så....
    Jag tänkte inte på det då, eftersom jag trodde det var vanligt mens. Men jag fick förra månaden mensen 3 dagar för sent, innan hade jag jätte ont i brösten i en hel vecka, och det fortsatte efter att jag börjat blöda, vilket betyder att hormonerna satt kvar i kroppen ett tag.

Denna gången hade jag inte ett tecken på boobsen, bara molande värk. Så jag fattar ingenting längre. Det verkar som om jag har fått en massa PMS i stället. Denna gången fick jag mens för tidigt, iaf 1-2 dagar!

• Jessie76

Jag känner igen det där med oroandet, och det är inte roligt alls Det blir ju bättre när man börjar känna att det rör på sig iof men det är ju ett tag kvar för dig. Innan det ville man höra på hjärtat varje dag helst
    Vi har ett stetoskop som vi tjuvlyssnade med men jag vet inte om man hörde så bra

Med Snartfru menade jag den andra - SnartFru februari eller nåt. Sorry Snartlillafrun att jag inte var glasklar Men tack för svaret ändå

• _koko_

Moppy - nej, nej, VARANNAN dag, nån måtta får det vara på galenskaperna!! :D :D :D

• Jessie76

Sen - för upplysnings skull - behövs det bara en gång för bejbiz En liten ynka simmare räcker ju så.....

• Moppy

koko: ja det låter sundare, annars kan det lätt bli lite mycket rutin: typ in och ut och.... ;)

• sockerbiten

mugglesfan:

Började också känna av magen förra veckan, små stickningar och värk lite då och då + illamående av och till, dock inte på morgonen. Säkert inbillning, vågar inte tro att det är något.

Jag har beställt rfsu:s tester, de har högre känslighet än cb, man kan testa 7 dagar före mens med 90% säkerhet (påstås det iaf). Jag har ett farligt jobb så jag vill veta så fort som möjligt, kommer inte att få jobba före v12 igen.

• nu är jag fruL

hejsan alla underbara brudar

Jag har inte tid att läsa igenom tråden och alla inlägg som jag missar pga av jobb helt otroligt...
    Men jag snappar upp ett och annat...

Usch vad ledsen jag blir över att läsa att det är fler än jag som "misslyckades" den här månaden också. Lider med er tjejer och jag vet precis hur hemskt det är när det röda börjar färga brallan...

usch!!!!

helt rätt snart så: att du ska dricka mängder av vin. det är precis vad jag gjort den min mens kom nåt kul måste man ju ha!

cicci: heja med att sluta röka, jag vet hur jobbigt det också är!

puss påe r alla!

• Moppy

Fru Sofia: Hur har det gått för dig, har du testat igen? Min BIM är ju imorgon också, så jag testar väl på kvällen om jag inte fått ngt...

• nenne78

hellååååå

Tack för alla gratulationer *fnittar förtjust*

japp, måndag igen och vi har köpt en Volvo. Så hittar vi ett hus har vi klarat av de 3 V:na på mindre än 2 veckor: Vigsel, Volvo och Villa. Jag gillar inte hundar (eller jo, men jag vill inte ha en egen), så egentligen ska det väl vara en Vovve där också. Fattas bara V som i ... Varn. Om jag hade varit spanjor hade det uttalats med B i alla fall.

Fattar nån vad jag ens svamlar om här??? Jag gör det inte. Nåja. Enligt mina beräkningar har jag störst chans att bli med Varn tors-söndag, så här ska bolibompas. Läskigt! Sen ska jag försöka låtsas som ingenting tills BIM och inte alls tänka på vad som kan hända. *humhum* Precis som alla andra här i tråden.

Svar på tråden gravid? när märker man av det?