• nu är jag fruL

gravid? när märker man av det?

Ja ungefär hur länge efter det man blivit gravid dvs ägget befruktats kan man börja känna av det?
    Jag känner mig illamående och har haft ägglossning för ett par dagar sedan max. Kan jag redan känna av en eventuell graviditet eller är det bara inbillning?

• Svar på tråden gravid? när märker man av det?
  • mugglesfan

Annars har jag sett att det är ganska inne att stå lutad mot en rullator el att sitta på en slags pall. Men att stå upp och rulla med höfterna - vilken syn!

• Eden-06

Är inte en så aktiv skrivare här inne men jag "smygläser" gärna. Grattis till alla er som plussat och massor av plussitiva tankar till er som väntar på testa. Själv är vi inne på andra försöket. Ska ha mens någonstans runt den 22 oktober. Allt känns som vanligt med mig förutom att hoppet spirar som bara den.

• sweetstreet

Eden-06
    Välkommen till tråden!

ljuvlig,
    Hahaha! :D Jättekul att se en otrolig höftsving. Fast kanske är man inte så väldigt rörlig när man har väntat bebis i 9 månader?????

• ljuvlig

sweetstreet;

...det återstår ju att se

• mugglesfan

Höftsving: kanske ngt för AM att prova snart?

• ljuvlig

Jaaa ni, fortfarande ingen mens i sikte och jag kniiiper för kung och fosterland .

Nu är det 36 dagar sedan mensens första dag. Vänta, vänta vänta. Mitt rekord i menscykel är 39 dagar så jag får väl vänta lite till,,,,,,

• sweetstreet

ljuvlig

Lycka till med kniiiipet!!!!! :)

• sweetstreet

Ja AM!
    Hur går det?? Kanske är det dags att börja öva 8-svingar????!!!

• Liten med Mindre

Men snälla nån vad ni är aktiva. Här går jag hem och lägger mig en eftermiddag, och så är det mängder med sidor att läsa i kapp.

Fick plösligt alldeles för många känningar i magen - typ världens magknip. Fast det kom inte förrän efter en kväll med hög feber. Så efter en härlig menshelg blev det en härligt eftermiddag i sängen under 3 täcken och en vetekudde innan jag blev varm. :(

Fortsätter att ynka mig lite till...

Det känns så oändligt långt till roliga aktiviteter i sängen - jag MÅSTE ju vara iform till nästa vecka!!!

• ljuvlig

Nej, nu kom mensen ändå!!!! Det är bara att vänta till nästa ÄL, skit också,,,

Fast det var bara vårt tredje försök så jag ser ändå plussitivt på det

Svar på tråden gravid? när märker man av det?