• nu är jag fruL

gravid? när märker man av det?

Ja ungefär hur länge efter det man blivit gravid dvs ägget befruktats kan man börja känna av det?
    Jag känner mig illamående och har haft ägglossning för ett par dagar sedan max. Kan jag redan känna av en eventuell graviditet eller är det bara inbillning?

• Svar på tråden gravid? när märker man av det?
  • mugglesfan

Tillbaks från fikat... hittade en gammel blåbärspaj i kylskåpet. Efter diverse sniffande fick den sig en omgång i micron - smakade utmärkt! *slurp*
    A.M.: japp jag hade koll på att det var en ny A&M. Det är värre med att Snartså, snart-lilla-frun och är det inte en till med snart i namnet

• Snart så....

Mugglesfan: Kanske ska döpa om mig till Snart-stora-frun? :D

• nenne78

nennenaninannaninannananina....

Jag längtar efter ett nyp. Tror ni det kan stillas med en påse Bounty?

• start september

Muggelsfan:

Kanske är mig du tänker på, fast jag heter start och inte snart!

Start september skulle visa att det var då vi satte igång första gången. Dålig fantasi, jag vet...

• A.M.

nenne78:
    Det beror på var någonstans du stoppar godiset

• A.M.

Jag kan glädja damerna med att jag, efter att ha lusat hela babyprylsmarknaden, tänker ta fram den ultimata skötväskan. Den finns nämligen inte än ... Om ni försöker att hålla på er ett tag till och inte blir gravida på studs tack så borde den finnas att köpa om något år.

• Snart-lilla-frun!

Hahahaha Snart-stora-frun var roligt, men borde inte JAG ha första tjing på den!
    Sweetstreet och _koko_ Tack för uppmuntran, jag ska verkligen försöka fokusera på att vara gravid och inte på att få MF. Jag gjorde iaf det där för**b** testet och det dök upp ett plus innan jag han lägga ifrån mig stickan! Jag ska aaaaaaldrig mer gå in på FL och läsa sånt tok och bli orolig! (yeah right..)
    Kram på er, dax att lämna jobbet för idag!

• Snart-lilla-frun!

Nenne78- Du ska INTE stoppa Bounty på otillbörliga ställen, iaf inte en hel påse!!!! ;-D

• Vänner-fan

Nenne78,

Nej, men nu blir JAG vansinningt sugen på Bounty! Och kiosken som precis har stängt här!
    :[

• Vänner-fan

Snart lilla frun,

Hurra, det var väl det vi visste!

Svar på tråden gravid? när märker man av det?