• nu är jag fruL

gravid? när märker man av det?

Ja ungefär hur länge efter det man blivit gravid dvs ägget befruktats kan man börja känna av det?
    Jag känner mig illamående och har haft ägglossning för ett par dagar sedan max. Kan jag redan känna av en eventuell graviditet eller är det bara inbillning?

• Svar på tråden gravid? när märker man av det?
  • Snart så....

CicciL: starkt av dig, kämpa på :D

• Jessie76

Hette du Lycklig blivande fru? Ja till dig iallafall - allt beror ju på hur man är som person tror jag... Alltså jag fick första vid 21 och andra vid 23. Inte alls ungt tyckte jag då. Inga av mina kompisar eller syrror har barn, fast den äldre vill men har inte hittat rätt offer ännu Hon fyllde 32 i måndags.
    Stressa inte, gör som du vill - vi får bara ett liv att göra det bästa av.

Mindre - jösses, förlåt om jag lät arg
    Jag tycker oxå det är sjukt att röka i närheten av barnen. Jag har ju rökt ett tag och när jag just vart ut så sanerar jag mig direkt - tvättar händer och sköljer munnen/alternativt proppar in tuggummi Men det är ju hur jag känner mig... Min mamma har alltid rökt och jag har aldrig lidit av det vad jag kommer ihåg (förutom att jag vart rökare själv då )
    Slutade när jag var gravid och medan jag ammade men började igen sen.... Tror att det var för att jag slutade av "fel" anledning. Förstår ni eller svamlar jag som vanligt?

• _koko_

Här har ni en till julfantast!!! :D
    Älskar glögg men helst inte starkvinsvarianten. Bara därför har vi såklart 3 flaskor sånt hemma sen i fjol... Så vill ni börja redan nu är ni välkomna hem till mig! :D

I övrigt har jag haft historiens minsta mens! Började i fredags och slutade idag, och har knappt blödigt alls... Måste vara så att jag blödde ut allt och lite till förra månaden eller nåt... Ska bli intressant att få veta hur det ser ut på fredag!

Mindre - grattis på födelsedagen!!

CicciL - urstarkt att du slutar nu!! Hejar på dig. :) Kom förresten ihåg att du ska sluta äta rosenrot när du haft äl.

• Jessie76

Är du galen Muggles!?!?! Skulle aldrig falla mig in!
    Hihi...

• Snart så....

Heeeej koko, roligt att alla är julfantaster :D

Är det inte skönt att inte blöda så mkt? Kan det varit cystan som spökade förra gången?

• _koko_

Snart så - jäääätteskönt!!! Tänk om det kunde fortsätta så!! Inte en värktablett har jag behövt heller!! Måste nästan varit en cysta som sprack förra gången... Tänk om det orsakat min mensvärk i 5 år och inte endo... Önsketänkande antagligen, jag gjorde ju vul en gång för 3 år sedan, borde gyn inte ha upptäckt den då?!

Just nu är mina kissar hos vet... Båda ska vaccineras och den ena har fått sår på huvudet och måste undersökas - han HATAR veterinären... Kommer få lugnande... Stackarn... Är jättenervös för det. Som tur är är sambon ledig idag och tar hand om det. Hoppas han ringer snart och säger att allt är ok...

• Bröllopstokiig

_koko_

Jag hörde att man skulle sluta efter ÄL med rosenrot, men jag vet inte ens varför man ska äta det, visst är det sjukt !?!?! jag hörde bara att man kanske kan lättare bli med barn, eller man blir mer fertil eller vad det var... gapskratt, jag köper allt känns det som, om ngn har sagt att man blir mer fertil av det.
    Vet du vad det är bra för?
    Hörde på en annan site att de tar extra staka med, jag som inte köpte det,.... men jag tar dubbel dos av mina nu istället...

• nu är jag fruL

skickar bara en liten puss till alla

• sweetstreet

Hallå Tjejer!

Heja Cicci!!!!!!! Jag tror säkert du klarar av det svåra att inte ta nästa cigg!!!!!! :)
    Och jag tycker det är superbra att du verkligen slutar, för det ÄR verkligen inte bra att röka när man vill bli gravid. kan försvåra.

Grattis till Mindre! Hoppas du får en bra dag trots att du inte känner dig helt bra.

Blir grön av avund när jag läser att ni ska ha en julträff... :( Jag kan ju inte vara med. Suck! Ibland är det verkligen tråkigt att befinna sig så långt från Sverige. :( :( :(
    Särskilt som jag också råkar vara en julfanatiker. min man är tyvärr raka motsatsen vilket jag tycker är lite trist, men viär ju alla olika.

Koko, skönt att du inte hade ont denna gången. Och lycka till nu på fredag med kollen!

• Snart så....

koko: Jag skulle nog aldrig riktigt förstå hur det är att ha riktigt mkt mens. Jag tyckte jag hade mkt sist men det var nog bara 1 dags blod för vissa...
    Hoppas de inte hittar något nytt på fredag och kan "lösa" endona...

Svar på tråden gravid? när märker man av det?