• nu är jag fruL

gravid? när märker man av det?

Ja ungefär hur länge efter det man blivit gravid dvs ägget befruktats kan man börja känna av det?
    Jag känner mig illamående och har haft ägglossning för ett par dagar sedan max. Kan jag redan känna av en eventuell graviditet eller är det bara inbillning?

• Svar på tråden gravid? när märker man av det?
  • Snart så....

Nenne: Det är nog ni som har ÄL denna veckan..
    Jag, CicciL, Moppy, Mindre tillhör nästa veckas ÄL-gäng

• Snart så....

Vart tog du vägen fruL?

• nenne78

jag tar multivitamineral kvinna på brus och där är det 200% av rdi folsyra. Om jag fattat rätt.

Försöker inte fundera på det alls utan det får bli om det blir. *lögn*

• Snart så....

ahh det är samma som jag tar fast vanliga piller. Klara inte brustabletter av något slag

• Snart så....

Nenne78: hur är livet som gift kvinna? :D

• nenne78

Snart så...
    haha, jag låtsas att det är LÄSK!

Snacka om att vara barnslig när man låtsas dricka läskeblask och vara tokbusig vuxen på morgonen. *suckar*

• nu är jag fruL

här är jag
    vinkar med hela armen

jag måste förbereda ett möte nu... attans jobb att stjäla tid från BT

nenne, det är du och jag som cyklar i veckan! hoppas att våra cyklar når ända fram ...

jag tar inga andra tabletter heller än vitaminer och kommer inte göra det på ett tag heller. Tror jag... som sagt man vet inte vad som händer om det fortfarande inte fungerat oim några må¨nader....

• Snart så....

Man har tillräckligt med symptomer och svårt att känna av kroppen. Hur skulle det då bli om man åt något man inte än van vid?? Då skulle jag nog behöva den där vita tröjan hahahah

• nenne78

Snart så....
    det är helt sjukt coolt att vara gift! Vi hånglar som aldrig förr och dansar tryckare till hårdrock... Jag tror vi ska skilja oss i vår för att kunna göra om det igen.

• Snart så....

Nenne78: har försökt lura mig att det är läsk flera gånger med efter det kom upp en gång så slutade jag försöka hahahha

Svar på tråden gravid? när märker man av det?