• nu är jag fruL

gravid? när märker man av det?

Ja ungefär hur länge efter det man blivit gravid dvs ägget befruktats kan man börja känna av det?
    Jag känner mig illamående och har haft ägglossning för ett par dagar sedan max. Kan jag redan känna av en eventuell graviditet eller är det bara inbillning?

• Svar på tråden gravid? när märker man av det?
  • Snart så....

så jag blir nog aldrig vuxen

• nenne78

Snart så...

fast jag trodde inte det skulle bli någon skillnad, han rä ju trots allt samma en som dagen innan (och har varit det varje dag i 11 år före det...)
    Eller skillnad är det ju inte direkt, men allt bubblar liksom upp till ytan igen. När är det du gifter dig?? Eller har jag missat att du är gift??? För du hade ju också hängt i ett bra tag med samma trasa

• nenne78

näe, när blir man vuxen egentligen...

• Snart så....

hahhah...underbart då vet jag vad som väntar om 2 år :D :D
    Fast dansa tryckare till hårdrock har vi alltid gjort???

• nenne78

jo, iofs vi med. Men inte varje dag...

2 år, det kom jag ju ihåg om jag hade tänkt efter... Snart så... !

• Storasystern

Hej på er!
    Hur går det egentligen i bebisfabriken! Det cyklas för fullt märker jag! Jag har varit på bröllopsresa en vecka och lyckades tajma in böjen perfekt! Tänk vad det vore coolt om man lyckades på resan! :)
    Fast det är väl dumt att hoppas för mycket... Får vänta en vecka till och se..

Hur många är det egentligen som plussat nu? Jag har svårt att håll räkningen!

• Bröllopstokiig

hej...

Det är ingen som har plussat i oktober än så länge, men månaden är ju inte slut.
    Härligt med bröllopsresa, jag fick med full böjj på min bröllopsresa för 2 månader sedan - men inget pluss dessvärre.
    Vart var ni på resa storasystern? Välkommen tillbaka till tråden, här händer det mycket!

Ni andra! Tjohooo i tråden... har haft en del att göra i dag o en massa externa möten... men men nu är jag här för lite eftermiddags snack!

• Vänner-fan

Senaste nytt härirfrån är att jag tror att jag blivit av med den konstiga smaken i munnen. Tog hem mat med några kompisar igår och den smakade jättegott precis som den brukar. Hoppas äckelsmaken inte kommer tillbaka. Jag åker på bröllopsresa om en vecka och då vill jag kunna äta gott, när jag nu inte kan dricka gott. Eller jo, olika färskpressade fruktjuicer är ju faktiskt himla gott, och det kan jag ju dricka. Fast kanske inte så gott till mat iofs.

• Storasystern

Jag gifte mig samma dag som Nenne78 och jag håller med om att det är häftigt att vara nygift!

Vi var en vecka på Amalfikusten, söder om Neapel i Italien! Soligt och fint och en stoor fin böj! :) Håller tummarna för att det funkar!

Jag har inte ett enda grav-symptom, inte ens om jag anstränger mig, så det verkar ju inte så lovande... :(

• Snart så....

Härligt lite liv i tråden :)

Svar på tråden gravid? när märker man av det?