• nu är jag fruL

gravid? när märker man av det?

Ja ungefär hur länge efter det man blivit gravid dvs ägget befruktats kan man börja känna av det?
    Jag känner mig illamående och har haft ägglossning för ett par dagar sedan max. Kan jag redan känna av en eventuell graviditet eller är det bara inbillning?

• Svar på tråden gravid? när märker man av det?
  • Liten med Mindre

Hejsvejs! Nu ska jag hem och ha en trevlig helg, trots mens och allt. Måste ladda om inför nästa omgång. :)

Lämnar maken i fred över helgen så att han hinner vila upp sig och komma iform han med.

Ser fram emot skoj läsning när jag är tillbaka vid datorn på måndag. Se gärna till att det dyker upp något litet pluss i alla fall. *håller en tumme*

• nenne78

WOHAAA!! Nu är klockan 4 och nu ska jag cykla hem!! YEI!

• Bröllopstokiig

Har varit gravid innan (5 år sedan), då hade jag precis som du kladdigt precis när jag skulle ha mens. Men nu har jag ju 2 dagar innan BIM fått röd/rosa/bruna flytnignar och det är ej mycket. Men hur som helst, jag har antagligen lite droppelidropp innan mensen sätter igång!

• _koko_

Åååååh, jag har en hel timme kvar innan jag får dra... sitter här och kämpar med min jäkla rapport...

• nenne78

VÄNTA!! Vad är BIM nu igen? Är det beräknad mens eller?

• Moppy

Fru Sofia: Vi har BIM på samma dag (tisdag). Hoppas, hoppas... Är supertrött och illamående idag samt har ont i livmodern (! tror jag...) Fast fredagen den 13:e bådar inte gott ;)

• Moppy

Förresten Vänner-fan: antar att du inte kommer ihåg om du kände någon 'värk' eller stickningar från nedre delen av magen ovanför blygdbenet? (sorry for being specific...)

Svar på tråden gravid? när märker man av det?