• nu är jag fruL

gravid? när märker man av det?

Ja ungefär hur länge efter det man blivit gravid dvs ägget befruktats kan man börja känna av det?
    Jag känner mig illamående och har haft ägglossning för ett par dagar sedan max. Kan jag redan känna av en eventuell graviditet eller är det bara inbillning?

• Svar på tråden gravid? när märker man av det?
  • nu är jag fruL

Hej på er allihopa
    cicci: ge inte upp riktigt än! Jag tror fortfarande att det kan vara något på gång och då menar jag INTEc mens. Så försök att fortsätta hoppas. Annars är du hjärtligt välkommen till min lilla klubb för oss som misslyckades den här månaden också MEN vi får vel göra något bra av det OM det skulle vara så att du får mens, vi får vel helt enkelt träffas röka och dricka vin utav bara attans för att verkligen utnyttja att vi fortfarande får det
    MEN jag håller fortfarande tummarna för dig.

Snartså: hur går det för dig?

brudsommar2006. usch vad läskigt att må så skit dåligt och få läggas in. Stackare, hoppas att det vänder snart.

annars då, något nytt på bebis fronten. Några nya ideer om fungerande ställningar eller dylikt

Själv ska jag hem till maken och stockholmen i kväll HURRA och pippa järnet ska jag göra hela helgen. visst vi har besök, men för sjutton dom får vel hålla för öronen

FREDAG!!!!

• Bröllopstokiig

nu är jag fruL: hej gumman, tack för att du hoppas för min skulle, men jag fick redan i går lite besök av blod och då öppnade jag en flaska vin och kedjeröte. På väg till jobbet när jag insåg att det fortfarande kom blod så rökte jag 2 cig gpå raken, jag var så jävla förbannad. Nu har jag fått mensvärk, så det är antagligen helt jävla KÖRT! usch vad deppig jag blev...... man har ju hoppats så in i bengen hela veckan, eftersom jag har haft så konstig mens/molvärk som jag inte brukar ha... fattar inte vad det är som händer med min kropp. Men när jag ringde en ny barnmorska i går så sa hon att när man blir äldre så kan man börja få mycket PMS besvär innan mensen ska komma (tack för den)... men det kan ju vara gravtecken... Fast i mitt fall var det PMS med min vanliga jävla otur!

• _koko_

Jag fick mens i morse, konstigt, min cykel blir bara kortare och kortare... Nu är den nere på 31 dagar (låg på 35 när jag började räkna...).

Jättetråkigt Cicci!! Då står allt vårt hopp den här helgen till Snart så... Om det inte blir någon rolig knorr på Ciccis berättelse, det hoppas jag på. :)

Knäppt, jag som var så skeptisk till att ses från början, jag saknar er och vill gärna ses igen! :)

• nu är jag fruL

cicci: usch trist med mens. jag är verkligen ledsen för din skull. Jag vet ju verkligen hur jävl*a jobbigt dte är att hoppas och sen trilla ner djuuuupt. usch...
    MEN helt rätt reaktion att kröka och kedjeröka!!! BRA jobbat tjejen
    Det gäller att utnyttja alla tillfällen!

koko: kul att du blev positivt överraskad. KLART att vi ska ses igen! Jag är på.
    dock är denna helg och även nästa tror jag helt körda. Men sen ses jag gärna och dricker onödigt många öl eller glas vin

• Bröllopstokiig

_koko_ ja vi måste absolut ses igen! Tjohoo det var ju skit kul!
    Sen får vi se till att gå ut och partaj ordentligt på ngt hak

• mugglesfan

Tjaba! Igår var jag ju inte på så väldans bra humör men det är borta nu, mkt gladare
    Var och tränade igår och kände mig i dålig kondis - såklart man hoppas att det är ett plus (ngn här sa att det tidigaste grav-tecknet var andfåddhet). Försöker trycka bort tanken, jag kommer att bli såå besviken annars nästa helg. Men tankar är ju så förbannat svårt att styra.
    Den här tråden har skärpt sig alldeles för mycket nu, inga sextips på lääänge

• nenne78

mugglesfan
    jag menar om det bara är jag som har ÄL mitten nästa vecka, alla andra verkar cykla tillsammans liksom...

• _koko_

Ja, asså, jag tvivlade ju inte på att ni skulle vara coola, trevliga tjejer, det var mer grejen att träffa folk man bara chattat med... :)

Haha, nä, 3-4 timmars skitsnack räcker ju inte så långt... :D

nenne78 - var glad du att du har ditt roliga kvar den här månaden. :)
    Och vänta bara, snart har du ordnat in dig i ledet också, att få gemensam menscykel med cybervänner är snart ett accepterat begrepp inom vetenskapen. :D

• nenne78

_koko_
    jo, du har rätt. jag vet att man brukar bli samspelt i cyklarna efter ett tag, hoppas det blir snart det verkar mer spännande! Får väl härda ut i min ensamhet en stund och skratta åt er som inte får hoppelihoppa i skarpt läge nästa vecka

• Bröllopstokiig

nenne78, jag tror att FruL har ägglossning nästa vecka med... ganska säker, för hennes mens tog slut typ i går eller ngt (fan vilken koll man har på alla nu, pinsammt)...

Svar på tråden gravid? när märker man av det?