• nu är jag fruL

gravid? när märker man av det?

Ja ungefär hur länge efter det man blivit gravid dvs ägget befruktats kan man börja känna av det?
    Jag känner mig illamående och har haft ägglossning för ett par dagar sedan max. Kan jag redan känna av en eventuell graviditet eller är det bara inbillning?

• Svar på tråden gravid? när märker man av det?
  • Snart-lilla-frun!

Oms- Ja, jag håller faktiskt med dig helt och hållet. Jag har inget behov av att göra det där VUL, visst skulle väl det vara intressant men om det inte är nödvändigt så kan jag lika gärna vara utan. Det är ju bara så att man blir fundersam när man läser och får intrycket att "alla" har gjort det... Jag har en ganska oromantisk syn på min graviditeten just nu, det är tidigt, det kan bli missfall och om det blir det så finns det en anledning för det. Inte ett dugg konstigt.
    Och jag har lärt mig att hålla mig ifrån vissa diskussioner på Familjeliv för det verkar vara en hel del speciella (hrm) tjejer där som faktiskt inte verkar ha en sund inställning till sina graviditeter. Och det är väldigt lätt att påverkas...

• Snart-lilla-frun!

Förresten, Oms och Jessie osv vilken är er andra tråd?????

• Snart-lilla-frun!

Äh, glöm det jag insåg vilken det var...

• mugglesfan

Usch tjejer idag känner jag mig otroligt pms-ig, sur och grinig. BIM först nästa helg...alltså borde det inte vara pms. Det kan också vara för att jag var ute och drack vin igår med en kompis och har sovit lite dåligt. Men jag blir bara så irriterad på chefen, på kunder...

• mugglesfan

Är det bara jag som inte vet vilken den andra tråden är? Nyfiken...

• nu är jag fruL

irritation är mitt signum
    i alla fall vid pms
    men det är slut för den här månaden i alla fall

åt helve**te med allt vad pms och mens heter. Kom inte tillbaka på flera år!!!! jag vill bli gravid inte blöda som en stucken gris en gång i månaden

att det ska vara så attans svårt att få till en liten bebis! Varför är min syster en frögurka och inte jag när vi är så lika på andra sätt

• nu är jag fruL

muggles
    den andra tråden är en ren skitsnackar tråd som inte handlar om någonting annat än att vi är beoende och hänger på BT alldeles för mycket. Senaste dagarna har den varit lite seriös men oftast så spårar den ut rejält....

den heter något um att nu har jag gjort det igen...

• Liten med Mindre

FruL

Din systers man har väl också ett finger (eller förmodligen annat) med i frögurkespelet. :)

De ligger säkert på en helt annan stressnivå än er - har tid och ro att fröa av sig.

Ser inte heller fram emot mens. Blä. Och nu när jag inte längtar efter choklad längre. Ett problem för mig som faktiskt vill få tröstäta lite choklad när jag mår dåligt. Inge skoj om det inte smakar gott. :(

Att peppa sig med glass är inte lika lätt på jobbet.

• nenne78

en vecka kvar till ÄL-skog i massor.

Men vi övar på trots det, läste i aftonbladet att en kraftig orgasm kan utlösa en extra ägglossning, så här nöts det!

• Snart-lilla-frun!

Haha, Mugglesfan! Nu kan vi ju vara PMS-iga ihop!! Jag är lika jä**g idag som igår dvs suuuuuur...
    Det är såå jobbigt att ha kunder/paitenter när man är såhär... *snyft* verkligen synd om oss...

Svar på tråden gravid? när märker man av det?