• nu är jag fruL

gravid? när märker man av det?

Ja ungefär hur länge efter det man blivit gravid dvs ägget befruktats kan man börja känna av det?
    Jag känner mig illamående och har haft ägglossning för ett par dagar sedan max. Kan jag redan känna av en eventuell graviditet eller är det bara inbillning?

• Svar på tråden gravid? när märker man av det?
  • nenne78

Tack så mycket, Snart-lilla-frun!
    Jasså, regnade det?? Hihih, jo, det gjorde iofs det men det gjorde ingenting!Vi bytte från att fotograferas utomhus till att kliva in i lokstallarna istället, hoppas det blev bra bilder... :-S

Har inte kört utan regnkappa sen jag slutade med P-pillren för en herrans massa år sen, så det är riktigt mysigt. Förutom när allt göjs ska ut igen. uuöööhhh.....

• Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • nenne78

tackotack Oms, det är svårt att hålla reda på till slut var man håller till Kikar där e sväng också, sen ska jag sova och förhoppningsvis juffsa innan(ohmygod IGEN?!?!?!??!?!?! )
    Imorgon är en helt f*cking vanlig dag för då ska jag jobba igen

• sjunde i sjunde 2007

Man kan ju faktiskt vilja göra ett vul för att stilla oron över att barnet inte lever, och för att få bekräftat att det verkligen finns något där.
    Själv fick jag göra vul (inget jag bad om) för att jag inte var riktigt säker på hur långt gången jag var, eller om jag skulle behålla barnet (ja, den sista frågan var jag ju säker på redan från början egentligen).

• nu är jag fruL

heeeeeeeeeeeeejsan!!!!
    Herre min skapare vad ni har varit aktiva de senaste dagarna. det tog helt galet lång tid att bara läsa igenom alla inlägg. När man sitter och sträckläser som jag gjorde så blir det faktiskt väldigt underhållande att läsa om allas symptom som kommer och går, alla panik toppar och dalar i humöret, alla kast från glädje till djupaste sorg. ja det är faktiskt rätt underbar läsning.
    Missförstå mig rätt nu tjejer för jag är ju verkligen den som har kastats mest mellan hopp och förtvivlan och är den som nojar och sörjer mest.

Härligt att se att det finns så mycket känslomänniskor där ute. Ni galningar får mig attframstå som mer normal

Själv så har jag haft mens så in i norden så ingen bebbe i den här magen inte... men det hade jag ju knappast trott heller.

och eftersom jag förhandlat med min chef och måste pendla till värmlandsjä'vlaskogjäveln fram till jul så lär det ju inte bli några barn gjorda det här året heller

Men men jag får leva ut mina drömmar genom er.

grattis till bröllopet Nenne, kul att du är nöjd och att allt blev bra!

Koko: Skönt att det kändes positivt att gå till gyn. Funderar själv på att ta den där titthålsoperationen som min gyn snackade om. Det kanske är enda utvägen... Kunde han avgöra om du verkligen behövde den eller skulle ni chansa?

Oms och jessie: kul att ni båda hänger här! Fast det har ju jessie gjort läänge.... puss på er

snart så: Fy det lät läskigt det där. KRATER usch bubblan vad hemskt med en KRATER på äggstcoken Men du kan fortfarande vara gravid va? Jag fattade inte riktigt. Dina symptom låter ju minst sagt skumma...

cicci: Hmmm snacka om KONSTIGA symptom, jag skulle nog kunna sätta en liten peng på att du har en liten krabat där inne som bråkar med dig. Det bådar ju gott inför framtiden att det är en bråkstake redan så här tidigt Men du verkar ha lite för mycket symptom för att det ska vara vår vanliga inbillning i den här tråden.

LYCKA TILL till er alla som har BIM snart eller som pumpar på utav glatta livet. Själv har jag ÄL nästa fredag... men då ska jag på hoppkurs osv så rida ska jag men inte på maken
    så det lär inte bli barn gjorda

• Kayo

Försöker med mitt inlägg här med då jag såg att det fanns en tråd om graviditet.

Jag har en kompis/arbetskamrat som är gravid i 3:e månaden som nu är sjukskriven pga av sammandragningar. Är det någon som vet vad det innebär när man inte är så långt gången, hur kan man häva det? Är det stor chans att förlora barnet?

Jag skulle också vilja göra något för henne. Skicka en blomma eller något, har ni någon idé på något bra.

Blir så orolig för dem.

• Snart så....

hallå i babyverkstaden,

fruL: Härligt att se sig här inne, saknat dig! Hahaha man kan inte sakna humörsvängningar här på tråden :D

GRATTIS Nenne!! Kul att bröllopet blev lyckat, får vi se bilder sen? :)

Har du fått någon tid Cicci?

Själv har jag svinont i halsen och hela huvudet är fullt med snor. Sitter på jobbet och känner mig eländig, ska jobba undan lite och sen hem och kurera.

• nu är jag fruL

hej snart så:
    japp det är kul att vara tillbaka. Jag har saknat er alla
    saknar er, era symptom och era känslostormar

men hur har det gått för dig? Vad sa gyn, kan det vara så att du är gravid eller innebär blidet på äggstockarna att det är uteslutet?
    Hur känns det nu?

Svar på tråden gravid? när märker man av det?