• nu är jag fruL

gravid? när märker man av det?

Ja ungefär hur länge efter det man blivit gravid dvs ägget befruktats kan man börja känna av det?
    Jag känner mig illamående och har haft ägglossning för ett par dagar sedan max. Kan jag redan känna av en eventuell graviditet eller är det bara inbillning?

• Svar på tråden gravid? när märker man av det?
  • mugglesfan

_koko_: vad skönt att det inte verkar vara ngt elakartat iaf!
    Mindre: vaddå stackarn?! många killars dröm att bli påhoppad av en pilsk fru eller?!

• Liten med Mindre

mugglesfan,

Jo, han tyckte nog det var trevligt. Men jag vet inte om kroppen riktigt hängde med. :) Jag hade ju tjuvstartat i tanken så att säga. Lite avstressning först skadar nog inte, för någon av oss egentligen.

• Jessie76

Vad risigt Koko - trots att det verkar som du haft ägglossning (det var ju väldigt bra - eller hur? ) jag har ju ingen aning om vad du pratar om - gör det ont?
    Usch, jag tycker synd om er som inte "bara" har huruvida ni e gravida eller inte att oroa er för..

Jag upptäckte rätt sent att jag var gravid båda gångerna så när jag fått veta att jag var gravid har jag varit efter med mens nr2 har jag för mig, alltså vecka nio nästan... Om jag kommer ihåg rätt...
    Känslan är som att det ilar ovanför ljumskarna om ni förstår vad jag menar - mer upp mot maggen på sidorna... Oj, förlåt om det blir förvirrat - jag försöööööker förklara

Luktsinnet känner jag definitivt igen oxå. Fast jag vart rökare länge... Alltså vi pratar SJUKT bra luktsinne!

• Jessie76

Jag tror oxå d e viktigt att ha rätt känsla när man ska till att kliva på, jag menar trots att vi skojjar så är det ju ändå lätt att det blir "fabrikstänk", tror ni inte det?

Kan vi få en lista med tester framöver? Jag fick slut mens i måndax-söndax iaf så jag har läänge kvar - men jag ligger lågt för jag vill köra på nov-dec istället. Visst blir det efter nästa mens då?

• Snart så....

snart lilla frun: Finnar är väl riktigt gravtecken :D en kompis som ALDRIG har finnar så ut som en tonåring hahahha

Jessie: det blir mkt verkstad när man MÅSTE pga ÄL :(
    Hahhaha...vi kanske ska bygga på listan med ÄL-dag, BIM, provade ställningar osv??? Stackars koko :D

• Snart-lilla-frun!

Snart så... Ja, det är nog så, har nått svagt minne av att jag läst det jag oxå. Nu har jag ätit en fet choklakaka, känns lite bättre(men finnarna blir nog knappast färre för det, haha)... Flexar ut från jobbet snart...

• Bröllopstokiig

Snart lilla frun:
    Kände du inget innan BIM?? Inga som helst gravsymptom då menar jag?
    Jag håller på att bli skvatt galen på min molande lindriga mensvärk, vad fan är det om man inte kan ha det innan bim??????

• Snart så....

CicciL: Läste du mina länkar? Det stod bra i den sista om tidiga ont symptomer vid grav.

• Snart så....

Ohhh Choklad, nu blev jag avis :D

• Snart så....

Menar näst sista från Karolinska...

Svar på tråden gravid? när märker man av det?