• nu är jag fruL

gravid? när märker man av det?

Ja ungefär hur länge efter det man blivit gravid dvs ägget befruktats kan man börja känna av det?
    Jag känner mig illamående och har haft ägglossning för ett par dagar sedan max. Kan jag redan känna av en eventuell graviditet eller är det bara inbillning?

• Svar på tråden gravid? när märker man av det?
  • Snart så....

cicciL: Har du ont om du trycker på magen/höger sida?

• _koko_

Fniss, jag får direkt flashback från i lördags när du var tvungen att resa dig för att det gjorde så ont cicci... :D

Shit vilka symptom ni har alltså!! Håller tummarna jättehårt för er, men först måste ni hålla dem för mig i morgon, för det har blivit dags för gynbesök!! Har bestämt mig för att jobba hemifrån efteråt för säkerhets skull...

• Karamell

Hej.Orkade ej läsa hela tråden men släng inte pengarna i sjön utan vänta till minst BIM...Annars kanske ni får ett falskt neg...erfarenheter...

• Bröllopstokiig

Nej det har jag faktiskt inte, men det är som varma "värmeslingor" eller vad jag ska säga som ilar ut mot övre delen av ljumsken! Det kommer och går, ibland är det ok, men sen sätter det fart igen.
    Har under dagen mest haft mitt ovan för blygdbenet, molande värk då, men nu är det på höger sidan hela tiden. Sen när jag ändra ställning lugnar det sig lite. Skit skumt. ...

• Snart så....

Hmmm...ikväll har mvc öppen mottagning hemma och funderar på att gå dit och fråga lite. Kan man göra det eller "idiotförklarar" dom en?

• Bröllopstokiig

NEJ gå dit och sen pratas vi vid i morgon!! Jag vill veta !!!!!!!!!!!! Och det väldigt fort!

• Bröllopstokiig

Lycka till Snart så...

• Snart så....

Koko: Håller tummarna stenhårt!!! du gör helt rätt i att jobba hemifrån efter. KRAMAR till dig :)

• mugglesfan

_koko_: håller också tummarna att allt går bra!!!

• FruSofia

Blää, jag har också mensvärk i kväll! Det ilar ner mot ljumskarna också. Fattar inte varför faktiskt?? Ska ju inte ha mens förrän efter helgen. Undrar om det står för något eller om det bara är en tillfällighet.

Svar på tråden gravid? när märker man av det?